[ 33 ]

537 94 9
                                    

Luni seară.

Part I.

« wow, trebuie să recunosc. nu mă aşteptam la aşa mesaje.

» nici eu ... sincer.

« hă?

» nimic. apropo, unde naiba ai fost în tot acest timp?

« crezi că meriţi explicaţii?

» duh, atâta timp cât ştiu sigură că din cauza mea ai făcut toate astea.

« ai dreptate, a fost din cauza ta. dar cu ce scop, ai ghicit?

» mnu. minunează-mă.

« păi. părinţii mei au plecat cu o lună în urmă în străinătate, astfel mătuşa mea a venit să stea cu mine, deşi puteam la fel de bine să am grijă de mine de una singură, părinţii, atât şi mătuşa mea, au insistat. deci ce puteam face?

» aşa şi?

« a aflat. de tine, de toate mesajele acestea "jignitoare" şi mi-a zis să plec la poliţie.

» ...

« desigur, am râs şi i-am zis să stea calmă că nu era ceva grav şi că aveam totul sub control.

» mă bucur.

« şi i-am zis că am un plan, să te prind cu mâţa-n sac.

» la naiba.

« şi, desigur, aceasta m-a ajutat. absenţele mele de la şcoală au fost motivate, ca să zic aşa, pretinzând *împreună cu mătuşa mea* că eram bolnavă. ideea e că ştiam că o să mă cauţi, şi am avut dreptate. i-am zis asta, şi am căzut de acord ca să nu plec la şcoală sau să nu mai interacţionăm până când voi afla cine eşti.

» wow, ai reuşit.

« ai zis că n-o să aflu prea uşor, ei bine, se pare că n-a fost aşa de greu. ah, şi mai ţii minte când mi-am cerut atunci scuze? nu eram beată sau ceva de genu', dacă asta credeai. încercam să te fac să crezi că chiar ai avut o influenţă asupra mea. dar, să fim serioşi, nu mi-aş cere scuze fără ca măcar să ştiu de ce. mi-ar face plăcere să-mi zici de ce ai început toate astea.

» o s-o fac. cred că atunci când vei veni la şcoală sau cel puţin faţă-n faţă.

« trebuie să recunosc, când te-am văzut, 1. am vrut să-ţi dau o palmă sau două. 2. am realizat că în exterior chiar nu pari deloc o ameninţare *deşi piercing-ul din sprânceană te face puţin rebel. doar puţin. şi 3. nu puteam să-mi dau seama de unde naiba te cunosc. ne-am mai întâlnit înainte?

» ...

« ???

» da. asta am încercat să te fac să înţelegi. că ne cunoaştem deja. şi că de aia mă 'răzbunam', oarecum.

« te răzbunai că m-ai cunoscut?

» ei bine, mă răzbunam pentru ce ai făcut.

//

Imi pare rau ca nu am mai postat dar cartea are probleme cu publicarea capitolelor or smth.

kitten « michael clifford √Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum