"Mă ... aşteptai?" Am întrebat-o confuz, îndreptând un deget spre mine.
Aceasta zâmbi dubios.
"Desigur."
"Asta sună înfricoşător." Am zis în glumă, trecându-mi confuz mâna prin păr.
"Wow. Înseamnă mult venind de la tine."
"Da..." Mi-am coborât privirea în pământ. "Eşti bine?"
Aceasta îşi dădu capul pe spate şi râse.
"De parcă îţi pasă, oricum. Mă urăşti, ţii minte? Nu-mi spune că ţi s-a făcut dor de mine deja. Cred că mă aşteaptă o tonă de mesaje jignitoare,nu?"
Mi-am scuturat încet capul iar aceasta făcu ochii mari.
"Serios? Nu mă aşteaptă nimic jignitor? Wow, sunt impresionată."
"Mda." Am bolborisit. "Poţi să-mi explici de ce ai făcut toate astea? Adică, nu pricep. Ce s-a întâmplat?"
Melissa trase adânc aer în piept.
"Păi..."
Dar am oprit-o cu o mişcare a mâinii.
"Ştii ceva? Nu. O să-mi explici totul prin mesaje. Şi citeşte-le pe cele care ţi le-am trimis. Sau poate că nu. Alegerea ta."
Aceasta chicoti iar eu m-am încruntat la ea.
"Chiar nu mă aşteptam să fii tu. Acum că ştiu cine eşti, ştiu că nu eşti o ameninţare. Deloc. În plus, pun pariu că nu mi-ai spune vre-un lucru răutăcios drept în faţă fiindcă eşti un laş."
"Poate." Am aprobat-o nonşalant, ridicând din umeri. "Dar chiar nu pot avea o discuţie cu tine faţă în faţă. Nu acum." Am zis, răsucindu-mă pe călcâi şi plecând de lângă ea.
"Aş vrea să ştiu de ce ai început să faci toate astea." Am auzit-o strigând din urma mea.
M-am întors spre Melissa. "O să ştii. S-a terminat."
"Ce sa terminat?" Strigă aceasta disperată.
"Totul."
//
Multumesc mult pentru 10 mii+ lecturari si locul #35 in Fanfiction. Inca nu pot sa cred.
CITEȘTI
kitten « michael clifford √
Hayran Kurgu» bună, straino. mă mai ştii? « nu. » ei bine, o s-o faci, fiindcă o sa-ţi transform viaţa în cel mai mare coşmar. aşa cum ai facut si tu odată. Highest rank: #29 in Fanfiction. All rights reserved ©cliffordrama. ®2016