ÚVOD

48 4 2
                                    

Kdo jsme? Jsme stejní jako vy a žijeme stejné životy, jako vy... Asi nějak takhle by mohla začínat spousta příběhů o nás, ale opak je pravdou. Nejsme stejní a ne, nežijeme stejné životy jako vy. Pravdou je, že jsme vlastně úplně jiní a máme svůj vlastní svět, kde se dostane jen málokdo z vás. Zapomeňte teď na všechny ty hloupé filmy plné x-menů a hrdinů. My nestojíme o pozornost. My nestojíme o problémy. My nestojíme o váš svět. A hlavně... MY NESTOJÍME O VÁS. Nejsme superhrdinové, kteří by se snažili zpravit ten váš zkažený svět. Vy jste si o sobě vždycky mysleli, že jste nadřazená rasa a kdokoliv jiný je pro vás špatný. A my bychom vám jako měli pomáhat? Prosím vás, proč jako? Způsobili jste si dvě světové války, jenom kvůli svého ega. Začnete i třetí a my se bez výčitek budeme dívat, jak váš rod hubí sám sebe. Jde totiž o to, že my jsme uzavřená komunita a tvoříme svůj vlastní svět. Svět mimo ten váš. Svět, který ten váš přesahuje natolik, že nejste schopni ho pochopit.

Možná si teďka říkáte něco jako: „Proč ten týpek v libovým kvádru a s tlustými, zato ale opravdu pěknými obroučkami brýlí, stojí před vámi a všemožně vám vysvětluje, jak s vámi nechce mít nic společného". Jo to je zatraceně dobrá otázka. Pravdou totiž je, že se něco stalo...

Komunita Z (pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat