5

26 6 3
                                    

Vyšli jsme ven na hřiště, které leželo za levým křídlem komplexu. Já a ostatních dvacet jedna chlapců. Někteří byli starší než já, jiní zhruba stejně staří a uviděl jsem dokonce i tři kluky, kteří vypadali mladší než já. Někteří si mě stále zaujatě prohlíželi, zatímco jiní se tvářili, jak by se nic nestalo.

V tom šum hovorů utichl. Když jsem se otočil, uviděl jsem přicházet Janu. Přišla až k nám a sundala si brýle. Jestli s nimi vypadala jako nedodělaná herečka, tak bez nich to byla královna. V momentě kdy jsem pohlédl do jejich očí, které nebyly předtím přes tlusté skla brýlí dobře vidět, jsem pochopil jaká je její schopnost. Její oči byly něčím jiné, třpytila se v nich zelená, modrá a žlutá – barvy páva a místo klasické duhovky a bělma měla paví oko. Nebylo dvakrát těžké pochopit, že její schopnost je šarm a její zvíře je páv. Samozřejmě, jak jsem později zjistil, se musela potýkat, jako mi všichni i s odvrácenou stranou své schopnosti. Na jedné straně to byl šarm, na té druhé to byla pýcha.

Abych vám to vysvětlil, naše schopnosti jsou vždy odvozené od nějakého zvířete. S jednou jeho dobrou vlastností získáte ale i jednu špatnou, odvrácenou vlastnost. Občas tyto schopnosti zanechávají na těle jisté stopy. Ale je to různé. Například Jana má oči páva pořád, proto nosí brýle, zatímco třeba Damien, má lví tlapy jen když používá svojí schopnost – sílu.

Asi se teď ptáte, jaké je moje zvíře a schopnost s ním spjatá. Inu, i když to zní vtipně, je to kočka. Má to spousty výhod. Vidím ve tmě, jsem hodně fyzicky odolný (však se říká, že kočky mají devět životů) a jsem nesmírně mrštný. Špatná stránka je, tedy aspoň podle ostatních, nezávislost až nespoutanost a schopnost manipulace. A jak se tyto schopnosti projevují na mém těle? Naštěstí nemusím chodit po světě s kočičími tlapkami. Zato mi ale v noci svítí oči a když se naštvu, tak se moje horní i dolní špičáky povysunou, což vypadá opravdu hrozivě. 

Komunita Z (pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat