Η πρώτη των φυλών

186 37 16
                                    

Πριν από χιλιετίες, πριν καν αρχίσει να εμφανίζεται πάνω στη γη ζωντανό ον, υπήρχαν τρεις ισχυρές φυλές οι οποίες ήταν οι προστάτιδές και ιέρεις μας. Χαρακτηρίζονταν από τη σοφία, την καλοσύνη και την ισχύ τους. Όντα έδωσαν στον κάθε ηγέτη των φυλών τις δυνάμεις που χρειαζόντουσαν για να ηγηθούν. Ο κόσμος δημιουργήθηκε και του δόθηκε ζωή από τις φυλές. Τώρα ο λαός τις γνωρίζει, τις σέβεται και διαδίδει φήμες, θρύλους που ταξιδεύουν από εδώ κι από 'κει, και πολλές φορές με τη διαστρέβλωση των γεγονότων σαν ένα αφημένο αεράκι από τον ουρανό που έπεσε στη γη για να σπείρει την καταστροφή. Η πρώτη μεγαλύτερη και ισχυρότερη φυλή με το όνομα Icy-Wolves ξεχώριζαν για τη δύναμη και τη στρατηγική ικανότητα με ηγέτη τη Celestia τη βασίλισσα των παγωμένων ακοντίων. Μία δυναμική και γενναία γυναίκα που τίποτα δεν την φόβιζε. "Ο φόβος είναι για τους ανόητους και η ανοησία είναι φόβος!" έτσι έλεγε. Ο στρατός της είχε πλήρης αφοσίωση σ' αυτήν και εκτελούσε κάθε διαταγή της, θα έκαναν τα πάντα για να τη βοηθήσουν, της το χρωστούσαν εξάλλου. Η Celestia επιδίωξε την ειρηνική ένωση των φυλών με μοναδικό της όπλο τα παγωμένα ακόντια τα οποία της δόθηκαν ως δώρο από τους Crystals-Watchers. Το παρελθόν της είναι μαύρο, την επηρεάζει και χάνει ότι πολυτιμότερο έχει χωρίς να το καταλάβει. Δεν μπόρεσε ποτέ να πιστέψει ότι θα την τιμωρούσε με αυτόν τον τρόπο...

Τι έγινε και απέκτησε τα ακόντια; Γιατί είναι παγωμένα; Γιατί το παρελθόν της ειναι μαύρο, τι έγινε και κάποιος την τιμώρησε;

Η Κόρη Του Πάγου-Iceborn: Οι ΦυλέςWhere stories live. Discover now