Η Κρυστάλλινη Άβυσσος μία παραμελημένη τοποθεσία, ξεχασμένη από όλους και από όλα, βυθισμένη στον αιώνιο χειμώνα αποτέλεσε την αφετηρία και το τέλος μίας οδυνηρής μάχης. Κάθε πολυταξιδεμένη χιονονιφάδα που άγγιζε στο ήδη παγωμένο τσιμεντένιο έδαφος κουβαλούσε μία ιστορία να πει και όλες μαζί έβγαζαν ανεπιθύμητες κραυγές, αφήνοντας την ηχώ να κάνει έναν αντίλαλο που να τρομοκρατεί και να σπάει την καθησυχασμένη ατμόσφαιρα, σαν να ήθελαν να τις ακούσεις. Γινόταν σωροί αποτελώντας έτσι μία άσπρη μάζα ανείπωτων ιστοριών. Ήταν όμως σίγουρες ότι κάποια μέρα κάποιος θα τις αντιλαμβανόταν και θα τις αναζητούσε για να εκφράσουν τις πολύτιμες ιστορίες τους.
Στις άκρες της Αβύσσου ξεχώριζες τα ψηλά γκριζόασπρα μαλλιά που είχαν ξεφυτρώσει για να δώσουν την αίσθηση της ομορφιάς στο αναίσθητο τοπίο. Το χιόνι ειχε παγώσει το γρασίδι καθιστώντας το ανήμπορο να κουνήσει τους μυς του και να ξεπιαστεί από την ακινησία. Είχε γαντζωθεί πάνω του σαν κάτι να το φόβιζε, το είχε σφίξει τόσο πολύ που παραλίγο θα πάθαινε ασφυξία, αλλά το δροσερό μελαγχολικό τραγούδι του άγριου βοριά το πασπάλιζε με την ασημί σκόνη που έσερνε.
Από την μέρα που γεννήθηκαν οι τρεις αδελφές ήταν προορισμένες για να γίνουν 'Iceborn'(Κόρες του Πάγου). Αφού ενηλικιώθηκαν οι Crystal Watchers εμφανίστηκαν μπροστά τους και τις έδωσαν ανεκτίμητης αξίας δώρα. Όταν συνειδητοποίησαν τί ήταν όλα αυτά, ακούγοντας με προσοχή τους λόγους των Crystal Watchers, δέχθηκαν τα δώρα και ως αντάλλαγμα τους έδωσαν ό,τι επιθυμούσαν. Η καθεμία είχε μία ξεχωριστή δύναμη αλλά και μία αδυναμία. Τους ευχαρίστησαν και οι τρεις μεγάλες αδελφές ήταν πανευτυχής. Τότε κατάλαβαν ποιος ήταν ο λογος που έπρεπε να μείνουν εκεί, το δέντρο ήταν μεταμφιεσμένο από έναν από αυτούς γι' αυτό τις παραπλάνησε, και τώρα ήρθε η στιγμή να φύγουν και να δείξουν στα πλήθη την ανωτερότητα τους, καθώς μόνο εκείνες είχαν λάβει αυτό το χάρισμα.***************************************
*******************"Χιλιετίες πριν οι Crystal Watchers ζούσαν εδώ, ανάμεσά μας, ξέρω ότι ήταν πανίσχυροι, δεν γνωρίζω όμως από που ήρθαν. Όλα έγιναν σ' αυτό ακριβώς το σημείο, στην Κρυστάλλινη Άβυσσο μία απύθμενη σχισμή περιβαλλόμενη από ένα αρχαίο φρούριο σκαλισμένο σε έναν παγετώνα. Ήμασταν τόσο νέες• η Celestia, η Feliciana και εγώ. Μας έδωσαν δώρα, μοιράστηκαν την μαγεία τους, μας έκαναν Αθάνατες. Μας ονόμασαν 'Κόρες του Πάγου'.
Ήμασταν οι βασίλισσες του Farlord(Φάρλορντ). Ως αντάλλαγμα τους δώσαμε οτιδήποτε επιθυμούσαν. Αυτό το ισχυρό φρούριο, μία αχανής αυτοκρατορία, την αφοσίωση μας, αυτά ήταν μία μικρή τιμή για να πληρώσουμε...
Τόσο αγαπημένες, τόσο αφελής έπαθαν αυτό που τις άξιζε."Χμμ απέκτησαν δώρα;
Τι εννοεί;
Τι έπαθαν;
Γειά σας δεν είχα πολύ χρόνο για να γράψω περισσότερο... Όποτε ξαναβρώ θα γράψω!
YOU ARE READING
Η Κόρη Του Πάγου-Iceborn: Οι Φυλές
Science Fiction"Θα κάνω τον χειμώνα να φαίνεται καυτός!" Τρεις πανίσχυρες φυλές, τρεις σύμμαχοι, αμέτρητοι φυλακισμένοι λίθοι, τρεις επικές μάχες. Μίσος, πόνος, αγωνία και κακό. Όλοι παλεύουν για όλους, ποιός θα κερδίσει και ποιός θα υποκύψει; Η δύναμη, η μοχθηρότ...