Η Δεύτερη των φυλών

152 30 12
                                    

Οι φοβεροί Cryophoenix(Κρυοφοίνικες) του χειμώνα. Η πιο πολεμοχαρής και μοχθηρή απ' όλες τις φυλές. Με ηγέτη τη Felic την οργή του Χειμώνα• ανέδειξε την ηγετική της ικανότητα και κυριάρχησε. Ο μόνος της λόγος: " Η ειρήνη είναι συνώνυμο της αδυναμίας!" και είχε ορκιστεί να εξαφανίσει αυτήν την αδυναμία. Πίστευε ότι μέσα από τον πόλεμο ο κόσμος θα εξαγνιζόταν. Χιλιάδες άλλες φυλές υπάκουαν και προσκυνούσαν στο όνομά της, ενώ άλλοι υπέκυπταν και πιάνονταν αιχμάλωτοι της.

Μικρή η Feliciana(έτσι την είχαν ονομάσει) αγαπούσε την ειρήνη και είχε υποσχεθεί να την τηρήσει. Οι συνθήκες όμως την άλλαξαν..... την άλλαξαν πολύ, την έκαναν πιο σκληρή, πιο τρομακτική και πιο ανθεκτική στο κρύο. Ξέσκιζε σάρκες με τον τιτάνα κεφαλοθραύστη της, σφυρηλατήμενο από καθαρό πάγο, και κάθε λαός που εναντιωνόταν τότε η περιοχή τους γέμιζε με ποταμοί αίματος περιμένοντας τη βροχή για να εξαλείψει και να καθαρίσει τις ψυχές τους.

Ήλπιζε σε ένα νέο αύριο• ώσπου όλα έγιναν Λευκά και ο αφοσιωμένος στρατός της για πρώτη και τελευταία φορά έπεσε. Μόνο εκείνη ξέρει πώς επέζησε. Έψαξαν παντού για να τη βρουν αλλά γύρισαν με άδεια χέρια  και εκείνη,.......... εκείνη τους θρυμμάτισε. Κανείς δε γνωρίζει πού είναι ή τι  κάνει. Ετοιμάζει εκδίκηση ή οπισθοχωρεί η οργή του Χειμώνα; Θα μπορέσει να την νικήσει; Θα γίνει σύμμαχός της πέφτοντας στα πόδια της; Θα χτυπήσει δυνατά ή μάλλον χειρότερα δε ζει πλέον; 

Η αλήθεια κρύβεται πίσω από ένα μυστικό και αυτό δεν αργεί να αποκαλυφθεί και όταν όλοι μάθουν ποιά είναι εκείνη και τί πραγματικά συνέβη θα αμυνθούν πριν να είναι πολύ αργά....   

Η Κόρη Του Πάγου-Iceborn: Οι ΦυλέςWhere stories live. Discover now