Слънчевите лъчи на изгряващото слънце нежно докоснаха лицето на Хана. Извеведнъж се появи нейния сенсей с гръм и трясък в стаята й.
-Хана!Ставай веднага!-Викаше сенсея й,той бе дребен,кокалест старец.
-Какво има сенсей?-Попита Хана докато търкаше нежно очите си.
-Отдалеч ще дойдата важни хора. Най-великите сенсеи на бялото
,, Кунк-Фу". Трябва да станеш и да разтребиш храма.
-Но сенсей много е рано не може ли да поспя още 5 минутки?- Тя легна отново и задрема.
-,,Ранното пиле,рано пее",така че ставай. Те ще дойдад довечера. Искам храма да блести от чистота,а и направи от твоите прочути сладки с ягодов пълнеж.
-Мхм...-Тя заспа. Сенсея се ядоса.
-Сега ще видиш ти,като не ставаш.- Той присви очи и показа дяволска усмивка,после потърка ръце и очите му светнаха. Изрисува лицето на Хана и тя заприлича на чудовище,което е болна от диярия. След това я хвърли в близката река до тях,добре,че беше плитка. Хана веднага се изправи.
-Сенсей!-Извика леко ядосано Хана.
-Предупредих те хлапе. А сега за работа!-Изкомандори сенсея й. Тя се захвана за работа. Хана премиташе като стрела двора,а сенсея и беше застанал в поза за медитация и пиеше чай върху постелка пред хана на земята. После подреди храма,почисти праха,изпра дрехите на ръка и след това се просна на земята от умора.
-Не можеш да лежиж още.- Застана пред нея,все едно и пази сянка.- Сладки трябва да правиш. ,,Не оставяй днешната работа за утре".
-Да,да сенсей.-Каза Хана. После той влезе в храма.- Дърта чанта само знае да командори.-Стисна ръка в юмрук.
-Чух те Хана!-Извика от вътре сенсея. Хана се стресна.
-Съжалявам сенсей.-Рече Хана.- Слонски уши.- Помисли си Хана.
-Чета мисли Хана!-Пак викна сенсея.
-Съжалявам!-Отово се извини. Хана влезе за да приготви от нейните бисквити,сготви яхния от месо,направи питки хляб и също чай. След това влезе вътре и случайно се погледна в огледалото.
-СЕНСЕЙ!-Извика толкова силно Хана,че целия свят,сякаш я чу. Сенсея й се хилеше с ловка усмивка.
-Най-накрая видя а.-После отпи от чая.
Ставаше късно и Хана отиде да се изкъпе при малкия водопад в гората. Тя свали дрехите си и нежно започна да търка своето тяло. Хана усети някой и бързо се обърна но тогава някой застана зад нея и стисна гърдите й, тя се по-червени и истена.
-К-кой си ти?- Попита Хана.
- Тайна.-Той допря пръст на усните си. Хана понечи да го удари с лакът но той го издебна.
-Не са ли те учили да не опипваш момичета?-Попита ядосано Хана.
-А теб не са ли те учили да не заставаш гола пред момче?- Той отвърна със хиенска усмивка. Момичето стана червено като домат,бързо се потопи във водата и застана с гръб към него. След това той изчезна.
-Кой беше този идиот?-Попита се Хана. След това излезе от водата и се облече. Тя се върна в храма. Сенсия й беше посрещнал гостите. След като тя влезе ги поздрави с усмивка но изведнъж усмивката й изчезна като видя момчето от преди малко.
-Ти какво търсиш тук?- Попита раздразнено Хана.
-Аз съм гост да не би да ме гониш?
-Да гоня те перверзен трол!- Рече ядосано момичето. Стареца я тупна по главата с бастуна си и тя бързо се хвана за глава и се просълзи леко.
-Хана оважавай гостите ни. На какво съм те учил?
-Да не обиждам хората без причина но аз имам причина. Този перверзвен трол ме гледаше как се къпя при водопада и ме опипа.-Каза ядосано Хана.
-Вярно ли е Юки?- Попита го млада жена с дълга черна коса,черни очи и красиво вишнево кимоно.
-Да,разхождах се и видях фигура при водопада беше ми любопитно кой е за това отидох да видя. Не знаех дали е жена отдалеч не видях и за това реших да се уверя,ако я докосна.-Отговори той.
-Знаеш,че дори и да се овериш дали е мъж или жена е невъзпитано младежо.- Каза едър, висок,мускорест мъж на около средна възръст и тъмно синю кимоно.
-Извини се на момичето.- Обади се стар,кокалест мъж на възръста на сенсея на Хана но малко по-висок от него.
-Добре извинявай....-Прекъсна го Хана.
-Името ми е Хана Хикару.
-Извинявай Хана Хикару. Аз съм Юки Хирушима,приятно ми е госпожице.
-На мен не особено.-Каза Хана леко раздразнена.
-Добре щом всичко се разесни нека те запозная и с другити сенсеи. Жената с черната коса е Хинами Хирушима,тя е по-голямата сестра на Юки. Едрия мъж е Хару Юкишима. А дребния старец е Коки.-Каза сенсия на Хана.
-Не съм толкова дребен като теб Риота-сама.-Каза Коки докато отпива от чая си. Риота го погледна с присвити очи. След това вечеряха и Хана ги настани в стаите,които ще спят. После се върна в стаята си но тогава усети някой,тя бързо се изправи. Притисна го в земята и го хвана за гушата,той седеше мирно и я гледаше.
Това е новата ми книга,дано първа глава да ви е била итересна. Посвещавам тази книга специално на една любителка на нинджа истории и филми на Shipuuden28 . Според вас кой е този,който се промъкна в нейната стая?
YOU ARE READING
Kiss Me Ninja
Romance*Първоначално може да не е много интересно но ще се постарая да бъде* Резюме: Епохата на ниджи,битки,състезания и любов,съперничество. Силна,непокорна,красива и храбра,нежна и най-добрата нинджа на всички времена но преди да се появи той. Силен,хитъ...