Chapter 7

230 17 18
                                    

Хана се разхождаше на вън и изведнъж забеляза Юки,тя бързо се обърна на другата страна и продължи да върви Юки я преследва,тя тича и той тича след нея. Накрая се скри зад едно дърво и си пое дълбоко дъх,после погледна отново към пътя но Юки го нямаше,тя се успокои.Но изведнъж тя погледна на пред и той беше пред нея. Извика,ритна го в слабините и избяга.
-Чакай!-Извика Юки.
-Не говоря с мръсни перверзници-...и продължи да върви. Накрая той я настигна,хвана и ръцете и я облегна на едно дърво. Тя започна да се бори но не можа да му надделее и реши пак да го ритне, но този път Юки хвана кръка й.
-Пусни ме банан!-Извика Хана.
-Сериозно банан ли измисли?- Погледна я тъпо.-Както и да е, искам да се извиня за вчера.- Хана се ококори.
-Ти сериозно ли говориш?
-Да.Не постъпих правилно като лидер,моля те прости ми.
-Да ти прост!- Погледна го изненадано и отвори уста.-Ще видим...Но ако наистина искаш да ти простя,трябва да направиш нещо за мен.
-Какво?-Попита Юки. Тя се наведе до ухото му и прошепна.
-Ще бъдеш мой слуга докато реша.
-Какво?Ти сериозно ли!?
-Дам но явно не искаш да ти простя,ако си мислиш,че с едно извинявай ще ти простя,жестоко се лъжеш. Ами чао.-Тя го избута и тръгна напред.
-Чакай!-Извика Юки,тя се усмихна ловко и се обърна към него.
-Какво?
-Ще го изпълня.
- Е добре. Искам вода с лед.
-Добре.-Той отиде за водата й, цял ден той прави всякакви глепости заради нея,които никога не би направил.
-Сенсея ми го болят краката иди му ги масажирай.
-Ти луда ли си!?Няма да го направя, отказвам.
-Тогава няма да ти простя.
-Не разбирам защо още ти одисвам на ъкъла.Мога и без твоето не приемане.-Той вдигна ръце във въздуха и тръгна.
-Стой!-Викна Хана.
-Няма!-Той се обърна.-Вече не съм ти слуга!
-Не е затова,знам,че прекалих и съжалявам и приемам твоето извинение.
-Е аз не знам дали мога да ти простя все още.
-Не овъртай, кажи какво искаш?
-Това.-Той се приближи и я целуна. Хана се отпусна и затвори очи.
Харесва ли ви тази глава? Според вас какво ще се случи с тях понататък и Шино ще им попречи ли да бъдат заедно?

Kiss Me NinjaWhere stories live. Discover now