Беше рано сутрин и всички закусваха-принцеси с масло и чай.
-Хана от днес ще започнеш да треншраш с новите сенсеи.-Каза сенсея й.
-Наистина ли?-Попита радостно Хана.
-Да. Хинами-сама ще те научи на ловкост и прикриване,Хару-кун ще те научи на издражливост и ще тренира физическата и фсихическата ти сила,а Коки на самоконтрол и конценрация.
Предупреждавам тренировкити ще са много трудни. Но поне силата ти ще се увеличи.
-Ще се старая за да мога да стана силна нинджа.
-Вярва ме в теб.- Каза сенсей Коки.
-След закуска ще започнеш тринировки с мен.-Обади се Хару.- Хапни си повечко за да имаш енергия.
-Добре.-Отговори Хаха.
***
-Нека тренировките започнат.- Той я нападна,а тя първоначално се изненада но истинките й помогнаха да се защихи. Но след няколко минути тя тупна на земята.-Ставай!
-Сега,след 5 минути.
-Тогава ще те нападам от земята.-Той я атакува и тя бързо се завъртя и изправи. Цялата стана в рани но не се предаде. Тя започваше да го усеща къде се крие. Хару се показа от земята и тя бързо отскочи на страни.
-Браво, усети ме.-Каза Хару и продължи да я напада. Тя се отбраняваше но пак тупна на земята.-Когато се биеш с по-силен противник,използвай неговата сила срещу него.
-Ясно сенсей.-Тоя щеше да я удари с юмрук в лицето,тя бързо го хвана и го превъртя и той тупна на земяха.
-Много добре,тренираш с мен цели 3 часа. Почини си и след това ще продължиш с Хинами.
-Добре.-Тя влезе в храма.-Ах всичко ме боли,този учител никък не ме щади и замалко щеше да ми счупи ръцете. Но ако искам да стана силна нинджа,трябва да ги слушам и да издържа,колкото се може повече.-След това се просна на земята и заспа. След час се появи Хинами в стаята й. Тя взе кофа с лед и я исипа върху Хана.
-Ставай слънчице!-Усмихна и Хинами.-Време за следващия час.
-Ставам!-Тя се изправи като стрела.
Те отидоха в някаква горичка.
-Ще играем на криеница.- Плясна ръце Хинами.
-Криеница?
-Да трябва да се криеш 30 минути без да те усетя,ако се провалиш ще те накажа да носиш чувал с тухли на гърба си.
-Това някаква шега ли е?-Попита Хана.
-Не,броя до десет,а ти се скрий като кажа ,,старт". СТАРТ!-Извика Хинами. Хана не можа да реагира и на 5 секунда се скри. Хинами започна да я търси. Хана използваше уменията, на които я беше на научил сенсей Риота и така се прикриваше благополучно.
Но точно но 29 минута Хинами я намери.
-Сега ще носиш тухли.-Засмя се Хинами.
-Ааа!-Викна Хана. Цели 20 минути тя разнаша се човал на гърба си с тухли.
-Добре стига вече. Ще се скриеш на ново. Броя отново до 10 и дори ако те намеря не трябва да те докосва.А сега старт!- Този път Хана успя да се крие
по-бързо от преди. Хинами,я намери на 24 минута и Хана започна да бяга за да не я докосне. Бягаше и скачаше много бързо до дърветата също успяше да се скрие. След 2 часа тренировката свърши и Хинами я поздрави.
-Браво,отивай да си почиваш.-Каза Хинами.
-Отивам.-Тя отиде до реката да си измие лицето,че беше много мръсна. Изведнъж сенсей Коки я хвана за гърдите.
-Меки като питки,браво.-Каза синсея с ловка усмивка. Момичето се зачерви.
-Сенсей какво правите тук?-Рече изненадано тя,а той продължи да ги стиска(ах какво перверзно старче.)
-Дойдох за тренировка.
-Нямам ли почивка?И спрете да ме стискате!
-Не нямаш и няма,изумително меки са.-Каза сенсея Коки. Хана се ядоса хвана му ръцете и го просна на земята.
-Съжалявам.-Каза Хана,а той лежеше проснат на земята и си вдигна едната ръка.
-Добре съм.-Каза той. Тренировката започна.
-Хана искам да напълниш това шише от реката без да го мокриш.- Каза Коки. Хана се обърка. Коки и показа много бързо как налива шишето без да го мокри.-Концентрирай се върху водата. Опитай се да пресъздадеш ,,Чи", с което да да не докоснеш водата.
-Ще опитам.
-Няма да опиташ,а ще го направиш.
-Ще го направя.-Рече Хана.Тя затвори очи и се фокосира върху водата. Събра достатачна енергия и успя от първия път да вземе водата без да се мокри.
-Много добре,сега налей тези 3 кофи по същия начин.-Хана послуша Коки и го направи. След това той я накара да застанане поза дърво и да държи кофите с вода 15 минути. Едната бе върху главата й,а другите дви ги държеше. На 7 минута падна,намокри се и от кимоно и лъсна малко от гащичките,сенсея се наведе и вдигна полата й и ги гледаше с хищна усмивка.
-Сенсей!-Извика Хана и го удари с юмруг,запратиго на 4 км във въздуха. След няколко минути той се появи с огромна червена цицина на главата,даже цицината бе по-голяма от главата му.
-Съжалявам.-Каза Хана.
-Няма нищо да продължим. Направи отново същото.- Този път Хана успя да го напрари за повече от 15 минути, даже заспа. Сенсея и пипна гърдите и тя веднага се събуди щеше за отърве кофите но с бързите си рефлекси ги хвана.
-Тренировката свърши за днес. Добре се справи.
-Благодаря.-Влязоха вътре в храма и Юки се излежаваше ,и четеше книга.
-Поздравления добре се справи на тренировките. Наблюдавах те.- Юки и намигна.
-О супер,значи си имам досаден, следящ,недоразвит,перверзен идиот.-Каза леко ядосано Хана.
-Щом така мислиш,то значи да.- Той и се усмихна ловко,а тя се ядоса още повече.
Дано главта ви е била интересна. Ах този дърт старец пипа там дето не трябва. Според вас какво ще се случи нататък с Юки и Хана.
YOU ARE READING
Kiss Me Ninja
Romance*Първоначално може да не е много интересно но ще се постарая да бъде* Резюме: Епохата на ниджи,битки,състезания и любов,съперничество. Силна,непокорна,красива и храбра,нежна и най-добрата нинджа на всички времена но преди да се появи той. Силен,хитъ...