-Ти какво търсиш тук?- Попита го с присвити очи момичето.
-Дойдох да те видя,забранено ли е?- Усмихна се той хищно.
-Да забранено е .-Тя говореше сурово с него.
-Добре не съм тук да те видя,а да те предизвикам. Чух,че ти си била много силен боец и искам да видя силата ти.-Каза той със сериозен поглед.
-Да такава съм и ще те победя. Приемам предизвикателството. Ако те победя какво ще спечеля?- Попита Хана.
-Ще направя, каквото поискаш. - Каза той.- Ако аз спечеля..-Веднага той застана отгоре и я притисна в земята.-Ще ми позволиш да си забавлявам с тялото ти.- Покозалеца си го спусна от гърдите й до доло. Момичето го избута и му лепна шамар.
-Перверзен нещастик!-Извика тя и тръгна към близката рекичка. Седна на земята и постави главата на колената си и от там тръгнаха да капят леки сълзи.-Махай се!
-Отново ме усети,браво. Защо избяга така да не помисли,че ще загубиш и се уплаши?
-Не е това ,махай се.
-Добре,тогава ще ти предложа друго.-Той прошепна нещо(в глава 3 ще разберете какво,сега ще ви държа в напрежение.). Тя леко изтръпна.-Така става ли?
-Добре ,съгласна съм.- След това се върнаха по стаите и заспаха.
На сутринта Хана и Юки излязоха да проведад дуела си при реката. Сенсеите ги гледаха.
-Готова?
-Готова съм да те видим Юки.
-Вниманай какво си пожелаваш.- Каза Юки.
Битката започна Хана го удряше с бързи юмруци,Юки ги избягваше. После тя се завъртя с гръб към нега и с ръката си като замахна вседно ще му осича главата с ръка, той я хвана.Изви ръката й и я притисна силно в кръста, момичето сложи кръка си на връта му и го събори на земята. Но той не падна,а с краката си се приземи благополучно.
-Ученичката ви е много силна щом досега издържа срещу Юки.- Каза Хинами.
-Да,тя е много силен и издръжлив войн. Гордея с нея.-Каза Риота,нейния сенсей.
-Но и липсва едно в което Юки я превъзхожда.-Каза Коки.
-Знам,липсва й баланс. Тя е твърде нерокорна за да има балнс в нея.-Каза Риота.
-Значи за това ни извика тук. Искаш да научим момичето на баланс за да може да използва ,,Ян".
-Да,сега вие ще прецените дали ще я обучавате като видити боя.-Каза Риота.
-Ще те победя.-Каза Юки и понечи да я ритне в корема.
-Мечтай си.-Тя му хвана кръка и го завъртя. Започнаха да се бият във въздуха.
-Време е да приключваме.-Рече Юки.
-Какво?-Объркано попита Хана. Юки концентрира своето чи и го запрати по нея,тя не можа да го ударжи и припадна,той я хвана като булка докато падеше от въздуха.
-Ще я тренирате ли?-Попита стареца.
-Силна е,добри рефлекси, приценява добри ударите. Ще я тренираме.-Каза Хару.
Хана се събуди и в стаята беше Юки.
-Ти загуби,сега наградата ми.
-Добре,лягай.-Тя го накара да легне, той застана по гръб и започна да го масажира(Какво си мислехте,че ще я накара да прави,условието беше,ако загуби да го масажира.)
-Искам с гардите ти да ме мачкаш.
-Какво?-Изненада се тя.
-Ако загубиш ще ме масажираш, както искам.
-Добре.-Тя започна да го търка с гърди и се зачерви,леко издаваше злуци. Изведнъж той се обърна и стисна гърдите й,притисна я към себе си. Хана започна да стене и да се черви още повече. Влязоха учители Коки и Риота.
-Юки-кун бъдете малко по-тихи. Тренираме един много важен удар.-Каза Риота.
-Юки бъди по-нежен ,първия път на момичето,трябва да е незабравим. Бъди нежен и мил с нея.-Каза Коки. Хана бързо се изправи.
-Не е това,което изглежда.-Каза много бързо Хана.Зачерви се и се изпоти леко.
-Спокойно деца,няма да ви пречим ама бъдете тихи.-Сенсея й се подиграваше. След това излязоха и се смяха като изтерици.
-Ти си първерзен тъпчо.-Каза раздразнено Хана.
-Мисля,че трябва да продължиш масажа. Ще ме масажираж докато ми омръзни.
-Дано е просто кошмар Боже!- Извика силно Хана.
Дано главата е била интересна. Според вас какво ще стане после?
YOU ARE READING
Kiss Me Ninja
Romance*Първоначално може да не е много интересно но ще се постарая да бъде* Резюме: Епохата на ниджи,битки,състезания и любов,съперничество. Силна,непокорна,красива и храбра,нежна и най-добрата нинджа на всички времена но преди да се появи той. Силен,хитъ...