Chapter 4

216 19 12
                                    

Измина 1 година ,откакто Хана тренира със сенсеите. Обучението й почти завърши.
-Обучението ти почти завърши Хана,остана само едно на което трябва да се научиш.-Каза сенсей Коки.
-На какво?-Попита Хана.
-Една нинджа трябва да се научи да работи в екип. За да освободиш
пълния си потенцял.-Каза Коки.
-С кой ще бъда в отбор?- Попита Хата.
-От далеч ще дойдат много силни нинджи от запада,истока,севера и юга. -Каза Коки.-Ще се запознаеш с тях довечера.
-Ясно.
-Хана!-Извика Хинами
-Какво има?
-Ходи ми се на горещи извори. Хайде да отидем.-Каза Хинами.
-На мен не ми се ходи сенсей.
-Никой не те е питал Хана.-От очите и блесна светлинка и хищна усмивка. Хана се оплаши. Хинами я хвана да краката,защото Хана се опита да избяга.
*На горещите извори*
-Ааа..Колко е приятно.-Каза Хинами във водата.Хана седеше във водата и я беше срам да се покаже от водата.-От много одавна не съм ходила с приятелка на горещите извори. Все някой иска да ме убие.-Каза тъжно Хинами. Хана я погледна жално. Изведнъж сенсей Коки и Риота,бяха при жените. Очите им блеснаха.
-Аз ще взема Хана,че гърдите и са прекрасни.-Каза Коки.
-Ама аз искам Хана,тя ми е ученичка. -Каза Риота
-Ах вие тъпаци посерливи!-Ядосано каза с блестящ,ядосан поглед зад тях. Те настръхнаха и бавно се обърнаха. Хинами ги запрати във въздуха с 300 км в час.
-Сега тези дъртовци няма да ни пречат Хинами.-Тя й стисна гърдите. Хинами леко истена и зачерви.
-Сенсей!-Каза Хана.
-Тихо сега. Проверявам дали са истински.-Тя стисна по-силно и Хана се зачерви още повече. Изведнъж се му шум.
-Какво беше това?-Попита Хана.
-Йокаи!-Извика Хинами.
-Йокаи!?
-Сега ли решиха да се появят?- Каза леко раздразнено Хинами.- Хана използвай елемента си за да ги победиш.
-Добре.-Между другото елемента на Хана е ,,Слънце".( Малко късно го обеснявам но по-добре късно, отколкото никога. Всяка една нинджа елемент,това е ,,Чи-то" на всяка нинджа. Всеки един елемент е различен по-сила.Колкото го тренираш толкова по-силен ставаш. На Юки елемента е Светкавица-Грамотевица, на Хинами огън,на Риота земя,на Коки въздух,на Хару е Вода.)
Хана и Хинами бързо си сложиха кърпите. Два големи йокаи ги нападнаха.Хинами цялата стана в огън,а Хана заблестя като слънце. Започнаха да се бият във въздуха. Хана и Хинами събраха на топка ,,Чи-тата си" ,после ги обединиха в едно и ги победиха.
-Много добре се справи Хана.
-Благодаря сенсей.
-Хайде вече да се връщаме.
-Добре.-Рече Хана и отидоха да се обличат.
Вече стана късно,а Хана очакваше тези, с които ще бъде отбор. Чуваше се тропане по покрива. Хана излезе да провери. Изведнъж някой я нападна. Тя го усети и навреме се защити,но той не беше сам. Друг я нападна и пак го усети . Двамата я нападаха. Единия го прати в стената и той чак я разби. Другия го просна от покрива на земята. Те се изправиха бързо и отново започнаха да се бият.
-Достатачно!-Викна сенсей Риота.- Разбихте ми дома. Глупаци такива!- След това ги тупна всичките по главата с бастуна. Той ги вкара в храма. Те седнаха по турски на постелките.- Сега,кои сте вие?-Той им сипа чай.
-Ние сме братя Сакамаки.-Каза единия брат. -Аз съм Шу,а това е Аято.-Шу беше по-голям от Аято с 1 година.Той бе с лилава коса и жълти очи,а Аято със синя коса и сини очи.
-Значи вие сте братята,които ще бъдете отбор с дъщеря ми.-За сенсей Риота,Хана му беше като истинска дъщеря.
-Значи тези ще са ми в отбор. Аз ги помислих за крадци.
-Ами ти миналия път ме помисли за изнасилвач. Не се и съмнявам,че си ги помислила.- Изведнъж се появи Юки.Той каза с хищна усмивка.
-Затвяряй си устата перверзен нещастник!
-Ето пак ме обиждаш.-Той се надвеси отново над нея и започнаха да се карат. А братята ги гледаха странно.
-Млъкнете вече!-Риота отново тупна Хана и Юки с бастуна.
-Добре дошли братя Сакамаки.- Каза Коки и другите сенсеи влязоха при тях.
-Явно вече се запознахте с тях.- Каза Хинами.-Оле много са сладки.-Каза Хинами със звездички в очите. Те се зачервиха.-Вие сте от юга нали?
-Да.-Отговори Шу.
-Другите ще дойдет утре,сега ми изпратиха съобщение,защото имали важна работа.-Каза Хару.
-Добре. Ако съм прав Шу е с елемент въздух,а Аято вода.-Каза Коки.
-Прав сте сенсей.-Каза Аято.
-Сега Хана,Аято и Шу ще бъдат с теб в група,също и Юки.
-Юки?Ама аз не искам този нещастник.-Каза раздразнено Хана.
-Никой не пита Хана,а и той ще бъде ваш лидер.-Каза Коки.
-Няма да съм в отбори с този идиот,още повече,че ще ми бъде лидер.
-Юки идва от севера и е много силен боец.Той е единствения в отбора,който има баланс. -Отговори Коки.
-Но сенсей!
-Тихо Хана.-Риота пак я тупна по главата.Тя се хвана за главата и се просълзи леко.
-Сенсей престани да ме тупаш.
-Ще спра,когато по-умнееш малко.- Отвърна Риота.
-Хубаво ще му дам шанс!
-Сега настани гостите в стаите им.- Каза Риота.
-Добре.-Отвърна Хана и ги заведе за да си починат.
Дано главата ви е харесала. Между другото взе името Риота не законно от deivitopro и се извинявам искрено но за него няма проблем и ми прощава. За това посвещавам сенсей Риота на него.☺😉 Обаче в тази глава сенсей Риота много ъкъл с бастуна вкара на Хана😂. Хана мрази много Юки и все пак той ще бъде в отбор с нея и ще бъде даже лидер. Според вас Хана ще може ли да изтърпи Юки?И какво ще стане между двамата понататък. 😉
П.П На снимката са братя Сакакмаки за да си ги представите по-лесно.😀😁

Kiss Me NinjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora