Сутрина пристигнаха нинджите от запада и истока-момиче и момче.
Момчето беше с дълга руса коса и сини очи,а момичето черна къса коса до раменете и кафяви очи.
-Добре дошли.-Поздрави ги Коки.- Вие сигигурно сте войните от истока и запада.
-Да сенсей,аз съм Хината Аюзава.
Извинете ме,че вчера не можах да дойда.
-Няма проблем Хината.-Каза Коки.
-Аз съм Шино Хотоши,идвам от запада.
-Момчетата запознай те се с новите си съотборници.- Извика Риота.
-Здравейте аз съм Шу Сакамаки,а това е по-малки я ми брад Аято.
-Аз съм вашия лидер Юки Хирушима.-Каза самодоволно Юки.
-Това ли е целия екип?-Попита Хината.
-Не,има още едно глупаво момиче,което излезе рано сутринта на пазар и още не се е върнало.-Каза Риота.
-Да не би да се е случило нещо с нея?Вече е следобед.-Каза Шино.
-Не,просто тя си е такава пратиш я на пазар и може да си дойде чак вечерта.-Рече Риота,докато отпиваше от своя чай.-Но като се замисля може да се е сбила с някой отново.Вървете я по търсете,че може пак да са я рестували или пък да харчи моите парички.
-Да вървим тогава.-Рече въудошевено Юки.-Искам пак да и се измея.-Юки ги поведе към пазара и доста пъти се разминаваха с Хана,тя си купуваше разни красиви оръжиа. Шино се преближи до нея. Не знаеше,че ще бъдъд в един отбор.
-Тези оръжия не са ли твърди опасни за крехко момиче като вас?-Рече той с мил и грижовен тон. Хана се обърна и се влюби от пръв поглед в него.
-Всъщност не и за моята професия.-Засмя се тя.
-Така ли?Кажете ми какво работите?
-Аз съм...-Хана се спря не трябваше да издава,че е нинджа.-Аз съм охрана.
-Охрана?Такова крехко създание като вас не ми прилича.-Той хвана ръцете й.-Какви меки и красиви ръце.-Погледная и се усмихна. Хана ще се да се разтопи, стана червена като домат. Изведнъж някой бутна Хана и тя се озова в неговите прегръдки. Стояха така близо минута но после няколко хора се превърнаха в Йокаи.
-Йокаи!-Казаха двамата едновременно.
-От къде знаеш за тях?-Попита Хана.
-Ами ти?-Той също я попита.
-После ще ти кажа.-Отвърна му и му намигна. Тя повдигна леко кимото си и от там извади кинжали. Бързо ги запрати към демоните и те не го избегнаха. Това не бяха обикновенни оръжия.
Демоните се взривиха.
-Тя не е охрана.-Поклати глава Шино.-Трябва да и помогна.- Той извади пистолет и започна да ги стреля. Те се взривяваха,появиха се останалите и накрая ги победиха.
-Мислех,че си в затвора.-Каза уж натежено Юки.
-Бага!-(Значи идиот или тъпака,глупак.)Рече Хана.
-Съотборници това е глупавото момиче,което спомена сенсей Риота.-Каза Юки като наблегна на глупава и й намигна.
-Знаех си,че си специална.-Хвана нежно Шино ръцете й. Тя се усмихна.
-Кога пък се запознах те?-Попита объркано Юки.
-Преди 5 минути.-Отговори Шино без да спира да я гледа.
-Добре влюбене гълбечата да се връщаме.-Подигравателно рече Юки.
-Кого наричаш влюбено гълбче? Бага!-Рече леко изнервено Хана и понечи да го удари но той хвана юмрукай. Тя се наведе напред за да го удари с крак в лицето,той го избегна. Започнаха да се бият и одивиха всички,абсолютно всички техни съотборници и хора от тяхната сила.
-Силни са.-Каза Аято.
-Прав си братко.-Каза Шу.
-Но щом момчето ни е водач, значи то е по-силно.-Рече Хината облегната с кръстосани ръце в стената.Но тогава се случва чуду. Юки хваща Хана и я целува. Тя се изненадва но също и харесана. Бързо се осъзна и се отдръпна, лепна му силен шут в слабините и той се хвана там. Не очакваше,че тя ще го направи.
-Не ти ли хареса?-Едвам го каза заради болката.
-Не искам да се заряза с идиощина на перверзния изнасилвач.
-Това заболя.-Каза съркастимно Юки. После през цялото време Юки и Хана не обелиха думичка един на друг. А другите ги гледаха странно.
Дано главата е била интересна. С кой искате да бъде Хана с Шино или Юки? Какво ли ще стане понататък с тях? И дали Хана някога ще хареса Юки като приятел или нещо повече,ще го приеме ли и като техен лидер?
П.П Това на снимката е Шино за да си го представите по-лесно.
BẠN ĐANG ĐỌC
Kiss Me Ninja
Lãng mạn*Първоначално може да не е много интересно но ще се постарая да бъде* Резюме: Епохата на ниджи,битки,състезания и любов,съперничество. Силна,непокорна,красива и храбра,нежна и най-добрата нинджа на всички времена но преди да се появи той. Силен,хитъ...