-Fetelor,trebuie sa ne răzbunăm pe băieți!Trebuie sa aduceți 3 cei mai frumoși stripperi sau chestii de genu.
-Bine,șefa!!spun amândouă in cor și începem sa radem toate.
-Cassie,cred ca Ethan te place.Se uita încontinuu la tine și este foarte gelos.Ai vrea sa fii cu el??
-Logic!!E foarte dragut,dar pare genul "doar o noapte și după nu ne mai cunoaștem"
-Probabil,dar măcar vorbește cu el!Nu ai nimic de pierdut.
-Mersi pentru sfaturi!!Te iubesc,Anne!!
-Și eu pe tine!!!
-Lăsați dulcegăriile și chemați băieții aia buni!!După 2 ore
Totul este pregătit.Casa este plină de trandafiri și lumânări parfumate.Saracii,vor crede ca e pentru ei.Incepe sa îmi fie mila de ei,dar merita.
Împrăștiem haine pe hol și pe scări și ne puneam toate,împreuna cu baietii aceia într-un pat uriaș,ei fiind la bustul gol iar noi doar in lenjerie intimă.Ne acoperim doar partea de jos a corpului,la fel și băieții și așteptăm sa vina iubiții noștri.Din perspectiva lui Andrew
Ne îndreptam toți spre casa pentru ca ne revanșa fața de iubitele noastră iar Ethan de prietena lui sau ce o fi el cu ea.
Parcăm in fața casei și cand intram găsim petale de trandafiri și lumânări.Ok,e ceva ciudat aici.Fetele nu au făcut asta niciodată și nu cred ca le-a apucat romantismul acum.Mergem la etaj și pe jos erau hainele lor aruncate impreuna cu altele bărbătești.Nervii mei sunt întinși la maxim.Intru in camera cea mare,acolo unde se oprește dâra de haine.Cand îmi ridic privirea rămân mut.Fetele erau in pat împreuna cu alți băieți și se vede ce au făcut.
Îl văd pe Ethan șocat.El chiar o iubea pe Cassie.La fel e și Zayn,doar ca foarte nervos.
Nu mai aștept și ma duc sa îl iau pe cretinul care doarme lângă iubita mea la bătaie.La fel fac și băieții.Dupa o mama de bătaie zdravănă,fetele se ridica fiind doar in lenjerie intimă și încep sa râdă in hohote.
-Cine rade la urma rade mai bine!!spune făcând o pauza Anne
-Ce se întâmpla aici??spunem toți trei in cor
-Ce se întâmpla,băieți?Nu va place farsa??spune tot iubita mea
-Toată asta a fost o farsa?spune Ethan
-Aham!!V-a plăcut??
In acel moment Ethan se duce nervos spre Cassie,ea fiind speriata de reacție lui și o săruta chiar dacă era plin de draci.De când aștepta biata fata asta.
-Cred ca vor avea nevoie de acel pat așa ca hai sa ne certam in alta parte.
Merg in camera mea cu Anne și începem sa discutam.
-Iubito,de ce mi-ai făcut asta??Am simțit ca turbez când l-am văzut pe maimuțoiul ala lângă tine.Mai bine ma călcâi cu tractorul.Din perspectiva Annei.
Merg in camera cu Andrew și începem sa discutam:
-Iubito,de ce mi-ai făcut asta??Am simțit ca turbez când l-am văzut pe maimuțoiul ala lângă tine.Mai bine ma călcâi cu tractorul
-Ați meritat-o!Aseara ne-ați lăsat știți voi cum!
-Cum v-am lăsat?spune și ii apare un zâmbet pervers pe fața
-Cu ochii in soare!Pfuh,am scăpat.Cred.
-Eu ma refer la starea ta!spune și chicoteste
-Hai mai bine sa dormim decât sa vorbim despre cât de excitată eram eu!Ah,am zis-o!Imi acopăr gura cu mâinile și îmi trântesc fața în perna sa nu vadă cât de roșie sunt.
-Iubito,ești așa adorabila inocenta!Te iubesc!
-Și eu pe tine!Acum hai sa dormim!M-au epuizat băieții aia!spun și ma abțin sa nu rad in hohote.
-Ce au făcut aia??Lui Andrew mai are puțin și ii explodează vena ce pulsează prea puternic pe gâtul lui.Jur ca ii omor dacă s-au atins de tine.
-Stai iubire ca am glumit!!Doamne,aveai o fața de milioane.Spun și rad ca o dementa.Acum serios,chiar mi-e somn.Nu am dormit deloc toată noaptea.
-Dar ce ai făcut??intreaba curios
-Am pregătit toată mascarada asta.
-Bine,iubito!Somn ușor!!spune și ma pupa pe frunte.După o săptămâna
-Aveți o ora la dispoziție sa mergeți acasă și sa va faceți bagajele deoarece plecam la munte!!
-Anne,mai lasă-ne cinci minute!Te rugam!Eu și Ethan suntem obosiți de murim.
-Cassie,nu e vina mea ca ai stat toată noaptea treaza pentru a face știi tu ce cu el.Haideti mai repede!!
Merg la bucatarie pentru a pregăti micul dejun pentru mine și Andrew dar cineva mi-a luat-o înainte.
-Buna dimineața,iubitule!
-Hei,iubito!Ce faci?Ti-ai pregătit bagajul?
-Nu încă!Abia ce m-am trezit.
-Ți l-am pregătit eu așa ca putem sa mâncam înghețată fără sa ne sara nimeni in cap.
-Și spuneai ca eu sunt aia copilăroasă.
-Hei,încerc și eu lucruri noi!spune amuzatEu eram in mașina cu Zayn,Emily și logic cu Andrew.Andrew conducea un Porsche negru mat iar Ethan un Jaguar verde.Tipic pentru Ethan.
Muzica era data foarte tare iar băieții erau exasperați deoarece noi cântam,sau măcar încercam sa facem asta.Cand au început sa vorbească cei de la radio am închis și am zis sa purtam o discuție aparent normala.-Iubitule,nu vreau sa par nepoliticoasă sau ceva,dar pot sa te intreb un lucru care cred ca o sa te enerveze??
-Sigur!
-Dar nu vreau sa ne strice vacanta!Defapt sunt doua întrebări.
-Bine,iubito!
-1.M-ai înșelat vreodată?2.Esti băgat in chestii ilegale?
-Nu!
-Nu ce?
-Nu te-am înșelat vreodată si nici nu o s-o fac!
-Awwww....spun la unison Emily si Zayn
-Și a doua întrebare.
-Nu pot și nici nu vreau sa îți răspund la ea in momentul de fața.
-Bine!
-Bine?Atat??Nu faci vreo criza?spune șocat
-Nu am de ce.Cand o sa crezi ca e momentul potrivit o sa îmi spui singur,fără sa te presez.
-Doamne,ești iubita perfecta!!Te iubesc enorm!
-Și tu ești iubitul perfect!Te iubesc!
-Crede-ma,nu sunt!
-Pentru mine așa ești și e tot ce contează!spun și ma aplec sa îl sărut.
-Andrew,spune Zayn,am și eu o întrebare!
-Bai frate dar toți puneti întrebări azi?spune și rade
-Cum poti sa conduci,timp de 5 minute,care e destul timp, in timp ce te săruți,fără sa te uiți?
-Îmi cunosc foarte bine mașina,reflexele și mai ales drumul.
-Ești total nebun!
-Probabil.Dar nu mai nebun ca ăsta!tipa Andrew.
Ma uit in fața și un nebun s-a băgat sa ne depășească cică dar e clar ca vrea sa facem accident.Cineva scoate un pistol pe geam și trage in oglinda retrovizoare din dreapta.Andrew scoate din torpedou un pistol care pare periculos.Logic ca e periculos!Doar e un pistol?O,mai taci!!
Deschide geamul și trage in roata din stânga.Zayn pe partea cealaltă trage in roata din dreapta iar mașina își pierde echilibru.Andrew demarează in trombă și bagă înapoi pistolul.
-Iubito,scuze ca ai văzut asta.Vrei sa trag pe dreapta??
-Nu,sunt bine!Stai liniștit!
-Andrew,cine crezi ca era?spune Zayn agitat
-Xender!
CITEȘTI
Doar a ta
RomanceVolumul 1 De dragul femeii iubite el a renunțat la imaginea de băiat rău și a început sa ii deschisă usa la mașina.De dragul bărbatului iubit ea a renunțat la orgoliu și a dorit să-l asculte mai mult,să-i simtă îmbrățisarea și sarutul dulce.De dragu...