Stai așa!Oare e posibil sa fiu bolnava??Ohh,nu iar.Am răcit de vreo 3 ori in câteva luni.Nu e corecta viața!
Ajungem acasă și primul lucru pe care îl fac este sa ma trântesc in pat.Doamne,picioarele și capul ma dor îngrozitor.
-Andrew,Hai sa dormim,îmi bubuie capul.
-Da,le-am dus pe fete in camera lor,respectiv casa..Si da,am scăpat fără vreo unghie de-a lor in gat.Mersi de întrebare!
-Scuze!Doar ca îmi explodează capul.Ce proasta sunt!Ziua lui Andrew e in câteva zile!Trebuie sa aranjam ceva!Imi iau telefonul și vrea sa sun gasca.A stai,fetele sunt bete și băieții cred ca le-au strangulat.Pot aștepta pana dimineața.Ma ridic și ma schimb in pijamale și ma culc direct.
Dimineața
Iar trebuie sa o ajut pe Emily.Acum își alege tortul.Pfoai de capul meu!Aud cum îmi suna telefonul și răspund repede.
-Alo,Anne??
-Da,Emily!Chiar acum ma pregăteam sa vin la tine.
-Nunta a fost mutată peste 2 luni.
-Ce?De ce?
-Pai Zayn trebuie sa plece urgent la naiba in praznic.
-Ok,am înțeles!Poimaine este ziua lui Andrew și trebuie sa ma ajutați!Anunta-i pe toți in secret.Inafara de Max!
-Okk..Ne întâlnim la cafeneaua din colț!
Arunc telefonul cât colo și ma pregătesc cât de repede pot.
Ma urc in mașina și pornesc către locul întâlnirii.
Nu mai cobor ci ii clanxonez pe toți si le fac semn sa urce in mașina.
-Gașca,trebuie sa ne mișcam repede!Baieti,voi va ocupați sa îl țineți ocupat pe Andrew.El acum știe ca suntem la piscina.Fetelor,voi veniți cu mine sa alegem tortul,locația și decoratiunile.Clar??
-Înțeles,șefa!Noi mergem la Andrew!spun băieții.
-Bine.Hmmm...tort de ciocolata sau de vanilie??Complicat!
-Caramel!Aleg caramel!
-Bine,domnișoara!
Restaurantul este unul inafara orașului.Incepem sa il decoram cu baloane,panglici și flori.Ia stai așa!Trebuie baloane albe și negre,mese de fața in același non-culori,scaune negre și orhideei albe.Acum e perfect!
-Fetelor,am făcut o treaba buna!
-Sa stii ca da!spune Cassie.Și,Emily,cum e sa fii însărcinată??
-E un sentiment unic.Nu ți-l pot descrie.Sa simți ca un suflețel se dezvolta in tine...e nemaipomenit.Vedeti ca se ia!Ar fi super sa fim toate însărcinate.
-Nu visa cu ochii deschiși!Eu și Cassie mai așteptăm un pic.Nu-i așa,Cassie??
-Asa e!!Stiti ce am uitat??Sa ii luam cadou lui Andrew și sa ne cumpărăm rochii!!
-La mall cu noi!!Emily ii ia un ceas Rolex,Cassie un parfum super dragut,iar eu...surpriza!!
Ne îmbrăcăm cu rochiile absolut superbe și întâmpinam toți invitații.Baietii mai au puțin și îl aduc pe Andrew.Am înțeles ca e destul de suparat ca nu mi-am amintit de ziua lui.Ii văd pe băieți și ma îndrept spre ei.Andrew ma vede și ma ia in brațe.
-Nu ai uitat,pitico!
-Cum sa uit,prostutule??La mulți ani!Te iubesc!ii urez și îl sărut
-Haideți sa dansam!tipam,noi fetele,in cor.Toată noaptea a fost geniala.Am dansat,am ras,ne-am simțit bine cu toții,iar acum urmează cadourile!
Toți invitații i le înmânează și urmează al meu.
-Andrew,sper sa ții mereu minte acest cadou.
Ii înmânez un plic pe care îl deschide și se vede ca e 100% emoționat după ce îl citește!
-Doamne,iubito,e cea mai fericita zi din viața mea!Te iubesc enorm!Mi-ai dat cea mai fericita veste.Abia aștept sa avem un copilaș.
-Te iubesc mult,Andrew!Sper ca ziua asta sa fie așa cum ți-o doreai.
-E mai mult de atât!Sper sa avem cât mai mulți copii.
CITEȘTI
Doar a ta
RomansaVolumul 1 De dragul femeii iubite el a renunțat la imaginea de băiat rău și a început sa ii deschisă usa la mașina.De dragul bărbatului iubit ea a renunțat la orgoliu și a dorit să-l asculte mai mult,să-i simtă îmbrățisarea și sarutul dulce.De dragu...