Am ajuns in NY unde totul era de vis.Nu am cuvinte pentru a-l descrie.Am mers la o sala de jocuri video unde,noi fetele,am reușit sa ii învingem pe băieți.Am câștigat de mai multe ori decât ei și acum merge sa cheltuim banii pe pariurile făcute, in mall.Ne urcam in mașina și când vreau sa pornesc văd ca băieții se urca in mașina și pleacă undeva.Iar sunt implicați in tot felul de prostii.Macar sa îl sun pe Andrew sa văd dacă îmi zice:
-Alo,iubitule!Unde va duceți??
-Ne ducem sa o vizitam pe bunica lui Zayn.S-a întâmplat ceva??
-Nu,doar eram curioasa!
-Bine!
-Fetelor,schimbam destinația!Ii urmărim pe băieți.
-Dar nu prea avem cum deoarece Andrew conduce foarte repede și o sa le pierdem urma.*spune Emily*-Cred ca nu m-ai văzut niciodată conducând!Ah,apropo,mașina asta e a lui Andrew așa ca o sa găsiți câte un pistol sub scaune.Fiti pregătite pentru orice!Si mai e ceva!In spate sunt niște ochelari de soare negrii.Fiecare sa ia câte o pereche.
-Recapitulam!Pistoale avem,ochelari avem,haine negre,avem!*adauga Cassie*Ii urmărim pe băieți de ceva vreme și nu pot sa îmi dau seama incotro se îndreaptă!Obsev ca Andrew încetinește așa ca ii copii gestul.Am oprit după un deal iar ei s-au dus mai in fața.Acolo erau 3 tiruri și doua mașini negre.Andrew și băieții coboară și se îndreaptă spre tipii care au ieșit din mașini.Au in mâna niște serviete cu bani și niste pliculețe albe.Ok,sunt droguri.Stau de ceva timp și discuta și am ajuns sa ma plictisesc dar când am crezut ca o sa plece,tipii au scos pistoale și i-au înconjurat pe băieți.Nu mai așteptăm și trangem in fiecare dușman.Ei erau foarte mirați deorece habar n-aveau cine trăgea.Atunci am ieșit noi din ascunzătoare ca in acele filme de acțiune.Stiti,3 fete cu parul in vânt,ochelari de soare,pistoale,ruj roșu și haine negre.Nu știu cum ne-am potrivit cu filmul,dar am făcut-o.Stiti și voi,viața bate filmul.
Revenind la subiect,băieții mai aveau puțin și ne strângeau de gât deoarece ne-am riscat dar și recunoscători ca le-am salvat fundul.-Iubito,ce cauți aici??Te puteau omorî!
-Nu,pe tine și prietenii tai va omorau dacă nu apăream noi,deci ne datorați niște mulțumiri.
-Va mulțumim in mașina deoarece vine poliția.Hadeti in mașina cu care ați venit voi deoarece mi-au spart rotile!
-Eu conduc,sa fie clar!!
-Ești nebuna,femeie?Nu cred ca depășești 50 km/h
-Andrew,las-o sa conducă!Crede-ma,nu știi de ce e in stare!imi sare in ajutor Cassie.
-Bine,dar hai mai repede!!Demarez in trombă cu poliția pe urmele mele!Misto,nu?Cum suntem noi fete deștepte ,am scos plăcuțele de înmatriculare așa ca poliția nu poate sa ne indentifice după mașina.
Ajungem pe un pod,eu având aproape 300km/h.Podul era in construcții sau ceva așa ca singura soluție era sa sar pe partea cealaltă.Apas pedala pana la capăt și văd in oglinda retrovizoare cum toate mașinile de poliție au oprit.-Nu o sa reușim!Opreste acum!Nu vreau sa pățești ceva din cauza mea!
-Andrew,va fi bine!!
Și in următoare secunda am zburat de pe pod.Mare le-a fost mirarea când am ajuns pe partea cealaltă teferi și nevătămați.
-Femeie,tu ești nebuna!?exclama toți in cor ceea ce ma face sa chicotesc.
-Priviti si voi partea buna!Nu ne mai urmareste politia.Acum haideti acasa!!
-Tu de unde stii sa conduci si sa impusti asa??ma intreaba Andrew
-Partea cu impuscatul ti-am zis-o si am invatat sa conduc asa cand eram la liceu.
-Esti cea mai buna iubita!
-Daca tot v-am salvat meritam si noi o tura prin oras si o cina buna,nu??
-Bineinteles,iubito!!Dar trebuie sa schimbam masina.Decapotabila neagra sau rosie??
-Rosie!!Si imi iei inghetata!!Te logggg...+fata de catelus
-Daca imi dai un pupic,primesti inghetata!
CITEȘTI
Doar a ta
RomanceVolumul 1 De dragul femeii iubite el a renunțat la imaginea de băiat rău și a început sa ii deschisă usa la mașina.De dragul bărbatului iubit ea a renunțat la orgoliu și a dorit să-l asculte mai mult,să-i simtă îmbrățisarea și sarutul dulce.De dragu...