"Părinții mei sunt morți.Am de ce sa fiu insensibil și rece.''
Cuvintele lui Derek mi se derulează încontinuu in minte.Am fost cea mai mare proasta.El încerca sa fie prietenos,iar eu am dat-o in bara.Nu vreau sa sufere și din cauza mea.Aseara a plecat dezamăgit așa ca vreau sa îmi repar greșeala.Ma îndrept încet spre camera lui Aoron sa îmi dea adresa lui.A,stai!Am fost acolo.Imi trebuie o cafea urgent.
Pornesc cât de repede pot și ma opresc la Starbucks.Iau doua cafele și îmi continui drumul.Ajung la poarta acestuia și sun la interfon.Imi deschide deoarece am spus ca sunt poștașul și înaintez.
Intru discret in casa și îl caut pe Derek.Ii aud vocea care vine din biroul lui,cred.Usa e deschisă așa ca ma îndrept într-acolo.Il găsesc stând cu capul pe biroul imens și cu o sticla de whisky alături.Nu mai pierd timpul și dau sa ies dar acesta ma striga.
-Alice,te...te rog nu pleca.Nu suport pe altcineva in acest moment.Tu parca ești un îngeraș.
-Iar tu parca ești in coma alcoolica.
-Asta e!N-am ce face!!Trecutul ma ajunge.Cand ai un tata mort care a fost băgat in mafie și toți sunt pe urma ta pentru ca te vor mort nu e tocmai ușor.
-Ooo...
-Știu,nu!?
-Derek,uite ce e.Chiar îmi pare rău pentru ce am spus aseară.
-Nu e nimic.Nu aveai de unde sa știi.
-De când te comporți tu așa frumos cu mine??
-O sa dau vina pe băutura.Tie de când îți pasa de mine??
-O sa dau vina pe băutura ta.Stii,întotdeauna m-am gândit cum e sa ai o viața ca a mamei și a tatei.La vârsta lor arata incredibil și au parte tot timpul de adrenalina.
-Vrei sa încercam,pupazo??
-Da,de ce nu!?Dar tu ai baut.Nu e periculos?
-Nu risti,nu câștigi!Dar te anunț de pe acum ca dacă nu taci,te arunc din mașina!Si am baut doar un pahar de whisky.Nu e mare lucru!
-Dacă afla tata te arunca el de pe suprafața pământului.
-Bine punctat!
-Hai sa ne urcam in mașina și vedem după ce facem.
-Cum vrei!
Îmi scot repede telefonul și ii dau mesaj mamei ca in seara asta o sa întârzii.
-Hai doar sa ne plimbam.Fara viteza,fără nimic periculos.Pentru început.
-Facem cum spui tu!Dar ai grija sa știe Aoron ca sa nu ma aleg cu moaca sparta.
-Nu-ti face griji!I-am trimis mamei mesaj.Ne urcam in mașina și conduce destul de încet pentru el.E ceva anormal.
-Și mereu ai fost fetița cuminte??
-Hei,nu sunt chiar așa cuminte cum ma crezi!Stiu sa conduc!Chiar foarte bine!Si particip la curse!Adaug mândra
-Ma lași,nici măcar o tigara nu ai fumat.
-De unde ai știut??
-Am și eu oamenii mei.
-Ai pus sa fiu spionata??
-Poate da,poate nu...cine știe??
-Ești total nebun.Dar ok,vreau sa incerc!
-Poftim!Spune acesta și îmi întinde o tigara din pachetul lui alături de o bricheta.
-Fumezi,Derek??
-Îmi place cum suna.
-Ce îți place cum suna??
-Numele meu atunci când îl pronunți.Ocazional fumez.
Iau tigara și mi-o aprind.Trag un fum și simt ca ma eliberez de toate grijile.Nu știu dacă trag in piept sau nu,dar știu ca îmi place.
-Ok,ar trebui sa fac asta mai des!E chiar super.
-Dacă ai fi iubita mea nu ai avea voie sa fumezi!
-Bine ca asta nu se va întâmpla!
-Nu fi așa sigura!
-Lasă apropourile și lasa-ma acasă!
-Ok!O luam pe scurtatura??
-Dacă ajungem mai repede,da!
-De ce crezi ca i se spune scurtatura,cap de tabla!?
-Înainte eram pupăza și acum sunt cap de tabla!?Wow!Evoluam!
-Ți-am spus ca dacă nu taci te arunc din mașina??
Nu mai am timp sa spun nimic ca deschide portiera și ma ia pe sus apoi ma arunca in cap.Proasta idee pentru ca nu știu sa înot!Incerc sa ii zic și lui asta dar el nu se poate opri din ras.
-De..reck!Nu..știu.Din perspectiva lui Dereck
O arunc in apa și observ ca la un moment dat nu se mai mișcă.Oh,Doamne,ce am făcut!?
Sar după ea și o scot repede.O bag in mașina și ma îndrept spre cel mai apropiat spital,nu înainte de a-i anunța pe Aoron și iubita lui,Malina.
Stau de vreo ora pe scaunul de lângă salonul ei și aștept sa îmi spună ceva doctorul.Sa nu credeți ca am scăpat nepedepsit.Aoron are destul de multă putere,sa știți.
-Cine este Derek??intreaba doctorul
-Eu!
-Pacienta a spus ca vrea sa va vadă și ca nu veți mai ieși întreg din salon.Imi comunica doctorul amuzat.
-Intru pe semnătura??
-Domnule Derek,lăsați glumele și duceți-vă!!
Intru in salon și zăresc mica făptura întinsa pe pat.Cand spun mica nu glumesc.Abia îmi ajunge pana la umăr.
-Te urăsc!Era sa mor din cauza ta!Esti un nenorocit!Am crezut ca putem fi prieteni dar tu ca omul negru ce ești vrei sa ma omori!Asa le faci oamenilor pe care nu ii suporti??
Nu mai suport s-o aud cum tipa și o iau in brațe.Simt cum se calmează instantaneu și nu mai scoate nici un sunet.Dracusorul s-a liniștit.
-Derek,du-ma acasă!
-Cum vrei,printeso!
O ajut sa se des jos din pat și ne îndreptam spre mașina.Ca un domn galant,momentan,ii deschid portiera și ma îndrept spre casa ei.
Ma invita înăuntru și se aseaza pe canapea.Se uite puțin la desene animate,ca un copil mic ce e și adoarme cu telecomanda in mâna.O iau in brațe și o duc in camera ei.O așez ușor pe pat dar aceasta se trezește și îmi spune:
-Stai aici,te rog!Macar atât sa faci sa te revanșezi.
Nu mai adaug nimic și ma pun lângă ea și o privesc cum doarme.E atât de adorabila.
Simt cum îmi vibrează telefonul și ma uit sa văd cine ma apelează.Oh,nu!
CITEȘTI
Doar a ta
RomansVolumul 1 De dragul femeii iubite el a renunțat la imaginea de băiat rău și a început sa ii deschisă usa la mașina.De dragul bărbatului iubit ea a renunțat la orgoliu și a dorit să-l asculte mai mult,să-i simtă îmbrățisarea și sarutul dulce.De dragu...