-Daca îmi dai un pupic îți iau înghețată!
Ma aplec si ii dau un pupic pe obraz iubitului meu.Doamne ce bine suna!!
-Cand am zis pupic m-am referit pe buze.
-Bine!!
Cand masina a oprit m-am aplecat si l-am sarutat.Zayn,Emily,Cassie si Ethan au iesit din masina,cica se duc acasa pe jos.Andrew nu m-a lasat asa ca m-a apucat de ceafa si a adancit sarutul.Fara sa imi dau seama am ajuns pe bancheta din spate cu Andrew peste mine.As vrea sa opresc ce se intampla acum dar nu pot.Ma simt atat de bine in bratele lui incat nu ne poate intrerupe nimic.Inafara de politistul care bate in geam.Ce panarama!!Nu putea sa vina si el mai tarziu??-Va rog sa iesiti din masina!!
-S-a intamplat ceva,domnule politist??spune Andrew nervos
-Ce faceati in masina??
-Cautam ceva.Aveti vreo problema??
-Cautati ceva in gura domnisoarei?Pe orizontala??Alta pozitie nu gaseati?
-Dar ce pozitie voiati??69 era mai buna?adauga Andrew ironic
-Probabil ca da.In secunda doi politistul il da la o parte pe Andrew si vine langa mine in masina.Inchide usile si se napusteste asupra mea.Din cauza socului stateam ca o scandura dar imi revin imediat si incep sa urlu ca o nebuna si sa il lovesc cu pumnii si cu picioarele.Andrew pe partea cealalta turba de nervi si a dat un pumn in geam si l-a spart.A deschis usa si a inceput sa il loveasca cu pumnii pana a leșinat.Nu incerc sa il opresc deorece isi merita soarta acel politist fals.Cand in sfârșit s-a liniștit,Andrew vine la mine și ma tine strâns in brațe.
-As putea sa stau așa pe vecie!
-Și eu,iubito,dar cred ca nu ți-ai dat seama ca ești in sutien și dacă se mai uita cineva la tine o sa devin un criminal.
-Ce!?Cum!?Cand mi-ai dat tricoul jos??
-Așa de euforică erai??spune și chicoteste
-Nu mai rade de mine!
-Nu rad,pitica mea!Ești ca un copilaș mic și inocent.
-Inocenta când am împușcat mulți oameni și am condus ca o nebuna!?Ok,sunt cea mai inocenta ființa!
-Hai sa intram in casa sa nu răcești!
-Sunt 30 și ceva de grade afara!
-Ești in sutien!
-Buna idee!Hai in casa! Trebuie sa îți bandajez mâna urgent!
CITEȘTI
Doar a ta
RomantizmVolumul 1 De dragul femeii iubite el a renunțat la imaginea de băiat rău și a început sa ii deschisă usa la mașina.De dragul bărbatului iubit ea a renunțat la orgoliu și a dorit să-l asculte mai mult,să-i simtă îmbrățisarea și sarutul dulce.De dragu...