Herkesin yüzünde ki şaşkınlık ve korku bir saniye olsun azalmadı. Nutkum tutuldu bir an, bilgisayarın başından kalkıp şirketin gösterişli mutfagına dogru ilerledim. Attığım her adım ağır bir iniltiyle sarstı iç organlarımı. Şakaklarımda ki derin nabız beynimi parçalamak istercesine zonkluyordu. Yavaş ve sakin adımlarla mutfaga gecip bir bardağa su doldurdum. Suyu elime alıp hafif yudumlarken kapattım gözlerimi. Ve sayıklamya başladım içimden kendime..
Şş.. sakin ol Ashley. Hic bir şey yok ve olmayacak. Bir kac insanin uydurması bunlar elbette. Sakinn.. iyiyim evet çok iyiyim. Gozlerimi acinca bitecek bu..
Gozlerimi hafif araladigim da insanlarin kosusturduklarini fark ettim. Her biri bir seylere bakiyor ve kimisi ağlamaya baslamisti bile. Bilgisayarimin basindan cekilip kendi isleriyle ugrasmaya basladiklarini fark edince hizlica bilgisayarima yurudum. Az once yakaladigimiz ses dalgasini incelemeye konuldum. Yaklasik olarak bir radyo dalgasi hz civarindaydi. Yani radyosyonda kullanilan bir tur ışın da ki ses dalgasi. Buda bir insanin duyamayacagi Hz arasinda bir şey..
Ses dalgasinin geldigi kordinat ise bir bosluk. Uzayda jupiter tarafina yakin bir bosluk.. Buraya ses dalgasini dinlemek icin koyduklari cihaz hakkinda çok sorgulama yapmistim. Ne ariyorlar uzayda canli falan mi.. Ayrica, hava olmayan bir yerde ses dalgasini algilamak da neden bu kadar kolay..
"İnsan ses dalgasini aramiyorduk Ashley."
Bay Micheal!
Sesli dusundugumum farkinda bile degildim.
"Uzgunum baskanim. Hosgeldiniz. "
Bir sandalyeyi cekerek oturdu yanima. Herkesin gozu suphesiz bizdeydi.
"Bundan uzun bir yillar oncesinde Danimarka,New York, İngiltere, Almanya ,Fransa,Türkiye ve daha cogu ulkeden sayisiz sinirda insanin bir anda kayip oldugu vakasina rastladik. Kaybettigimiz her insanin evinde, onlara ait göz organlari cikarilmis odasina konulmustu.. ölüp ölmedikleri hakkinda bir bilgimiz olmadi bunca zaman. Aslinda arastirmaya korktu cogu insan ve hic kimseyi yasalar geregi zorla goreve alamazdik. "
Vucudumda ki butun kan beynime gitmis gibiydi. Donup kaldim sakince..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Wings
FantasyZor olan çığlıklarımı duymak. Yerin ne kadar altını keşfettiniz? İç çekirdek olarak bilinen en alt katmanı mı? Şelalelerin sesini çığlık olarak düşündünüz mü, veya bir okyanusun kaç ceset sakladığını.. Bir meleğin kanatlarından şüphe duymayan korkak...