Gece evde uyandığımda her taraf karanlığa gömülüydü içeri geçip ışığı açtım. İçeriye bakınca kendimi yanlız hissettim ve o an kaderimin başladığı hissettim.
Koşa koşa yatağıma gittim ve
usulca uyudum.
Sabah kalktığımda mutfağa geçip yumurta pişirip yedim. Sokaklar çok karışık'tı her geçen gün kavgalar oluyordu. O yüzden sokağa çıkmak istemiyordum ama zorundaydım.
Sokaklar çok kalabalık tı aşağı sokağa inip etrafıma bakındım. Burası fazla kalabalık deyildi güzel bi ohhh çektim ve sokağın kenarından gitmeye başladım. Markete girip bir şey ler aldım. Ve eve gittim.
Evde biraz uyuyup dinledim.
Kalktığımda ev nasıl olduysa dağılmıştı.
Toplamaya başlamıştım topladıktan sonra oturup televiyonu açtım. Biraz dinledim.
Kalkıp aşşa indimbiraz gezdikten sonra karşımda bir adam bana laf atmaya başladı. Bende ona yapma bak dedim .
Adam yanımdan geçip gitti.
Ben yürümeye devam ettim.
Akşam olmaya başlamıştı ve ben eve doğru yol aldım
Eve vardığımda koltuğa geçip uyumuşum.
Sabah kalktığımda bakkala gidip ekmek aldım.
Giderken biradam beni yakalıyıp trene bindirdi ben ne olduğu bile anlamadan tren haraket etmeye başladı. Ben kederimin başladını anladım ve ağlamaya başladım. Tren bir kaç saat sonra durmaya başladı ve beni indirdiler ve dışarı attılar ve tren haraket etmeye başladı ben paris teydim inanamıyordum. Parisi gezmeye başladım. Akşam olunca kalıcak yer aramaya başladım.
Bulamayınca akşamda gezdim.
Sabaha doğru bir yaşlı amcayayardım ettiğim için yaşlı amca bana 500 dolar verdi ve ben gemi bileti aldım.
Türkiyeye
yarın sabah saat 6.30 da kalkacakmış daha 1 saat vardı ne yazık ki birazdaha gezdikten sonra gemiye bindim.
Yoldaydım.
Giderken gemi sallanmaya başladı herkes birtarafa kaçışıyordu.
Ben ise öylece duruyordum.
Gemi batmaya başlamıştı.
Herkes can kurtaran teknesine bindi ve herkes gittti koca gemide bir tek ben vardım.
Ağlamaya başladım ama bu hiç birşeyi deyiştir mi yecekti.
Suya atlayıp yüzmeye başladım bir ada gördüm.
Ve oraya doğru yüzmeye başladım.
Adaya vardığımda yiyecek birşeyler toplayıp yedim.
Adayı dolaşmaya başladım yerlileri görüp. Kaçtım!!
Hızlıca kaçıp ağaca tırmandım ve ağlama ya başladım.
Nedenben bu adadaydım acaba neden neden ben ağladıktan sonra kendime sığnak yapmaya başladım adada malzemeler aramaya başladım.
Yerliler hala beni arıyordu birkaç malzeme aldıktan sonra ağaca tırmandım.
Ve evimi yapmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader'in Gözyaşları
Misterio / Suspenso##Bir göz yaşı insanın canını bu kadar acıtır mı? ##