Tao durdu. Ne demişti o? Seviyorum mu demişti? Yanlış mı duydum diye düşündü. Heyecanlı sesini sakin tutmaya çalışarak konuştu?
"G-ge.. Sen misin?"
"Benim Tao benim meleğim. Seni çok özledim, dayanamıyorum artık yokluğuna. Mektubunu okudum biliyor musun. Ben bunları hak etmek için ne yaptım hiç bilmiyorum. Seni seviyorum bebeğim."
Duyduğu itirafla yerinde dona kalır. Ne söyleyeceğini bilemeden susar. Bir kaç saniye sustuktan sonra duyduklarından emin olmak için konuşur.
"Bir saniye ya seviyorum mu dedin sen şimdi? Hani sevgili gibi aşık olunandan yani kardeş değil? Allahım ölüyorum sanırım."
" Evet sevgilim aşık olunanından. Tao? TAO? Sevgilim gerçekten öldün mü? Şaka mı yapıyorsun TAOO!"
Telefondan kendisine böğürüp kulağını sağır eden adama sinirle çemkirir.
"Ne ölücem be mala bak. Ben küsüm size Kris bey."
"Küsüm derken? Tao ben az önce sana seni seviyorum dedim ne demek küsüm, küsemezsin bir kere izin vermiyorum."
Dıt dıt dıt dıtttt....
"Oha kapattı."
##Bir kaç on saat sonra##
Yataktan esneyerek kalkar. Yorgunluktan göz altları gene morarmıştır. Banyoya gidip yüzünü yıkarken dün Kris'in söylediklerini düşündü. Kris'in yalan söylemediğine emindi. Sevdiğini söylüyorsa doğrudur. Ama bu ilişkiyi uzaktan yürütemeyeceğinin farkındadır. Gerçi Sehun telefon seksinin ne kadar iyi olduğunu anlatmıştı ama onunda ne kadar mutsuz olduğunu kendi gözleriyle sürekli görüyordu. Bazen arkadaşının boş boş duvara bakıp ağladığını görüyordu. Üzüntüyle kafasını ileri geri sallayarak suratına tekrar su çarptı. Açlıktan guruldayan karnıyla aşağı mutfağa inerken tatlı tatlı bağırır.
"Soo hyungggg"
Mutfağın kapısından girerken içeride gördüğü bedenle şok olur. Uzun, ince, kaslı bedeniyle bir adet Kris arkası dönük bir halde yemek yapıyordu. Şaşkın şaşkın uzun çocuğu izlerken uzun beden konuştu.
"Popomu çok sevdiğini biliyorum Tao ama bence uzaktan izlemek yerine gelip sarılsan daha çok hoşuma giderdi."
Şoktan çıkarak konuşan bedene bakar. Ne kadar özlediğini bir kere daha fark ederken göz yaşlarını tutmaya çalışır. Kollarını göğsünde çiçek yapar sitemle bakarken konuşur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wish . We had stayed like that all the time
РазноеKris gitti. İşte o gün Tao'nun bittiği gündü.