Втори Шанс

77 3 3
                                    


*От името на Катрин*

Влязох в стаята на Тоби и го видях да си събира багажа.

- Тоби, какво правиш?- попитах го аз.

- Нищо, което те засяга.- отговори ми той студено.

Защо го прави? Защо ме отбягва? Прави го от две седмици. Откакто се случи това нещо.
Откакто се целунахме. Знам, че бе странно. Не знаех какво чувствам, целунах го, защото чувствах, че искам да го направя и Майк ни хвана.

След това те двамата се скараха, сбиха се и аз не знаех какво да направя, за да ги сдобря. Майк не му проговори оттогава.

След всичко, което се случи, мислех, че Тоби беше влюбен в мен. Мислех, че чувства нещо. Явно съм се лъгала през цялото време. Явно той никога не е бил влюбен в мен, колкото и пъти да ми го е казвал.

Онази нощ в дъжда, след партито на Дара, имах чувството, че той е Точният. Чувствах, че обичах него.

- Катрин, излез!- заповяда ми Тоби, но няма да го послушам, няма да стане по неговата. Не и този път.

- Няма!

- Катрин, остави ме! Спри да вървиш след мен!- викаше ми той.

- Ами случайно да забрави, че живеем в една къща, няма как да не вървя след теб.- казах аз съркастично, но той явно не беше в настроение за моите шеги.

- Катрин, ти провали живота ми, разбираш ли? Скара ме с Майк, излъга Линда, излъга мен, и най- лошото, излъга себе си. Затова аз се изнасям, дори нямам ни най- малка идея къде ще отида, но ще гледам да е възможно най- далеч от теб.

- Тоби, защо го правиш?

- Защото... Защото трябва да стоя далеч от теб.- каза той несигурно.

- Тоби, дори и да си далеч от мен, няма нищо, което да заличи чувствата ти! Няма нищо, което да заличи моите чувства! Тоби, спомни си... Просто си спомни онази нощ, в която ме спаси от онзи психопат, спомни си как почти не даде живота си за мен. Спомни си първата ни целувка... под дъжда онази вечер на партито на Дара, спомни си за всичко, през което сме минали. Спомни си как ми каза, че ме обичаш пред всички и как се забавлявахме при къщата на Езерото. - казах аз, плачейки.

Толкова много неща си казахме, през толкова минахме, толкова пъти е бил до мен, а сега иска да си тръгне.

Step LoversNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ