Чад Стивънсън

78 4 3
                                    


В столовата се биеха Том и едно момче, с което не са в добри отношения от доста години- Чад.

Щом влязохме, с Линда веднага отидохме да ги разтървем, защото всички там само стояха и снимаха как се бият.

- Ще викна Тоби и Майк!- викна Линда и се затича по коридора, запътвайки се към съблекалните, където би трябвало да бъдат Тоби и Майк.

Докато Линда я нямаше, аз се опитвах да спра Том и Чад от това да се убият един друг, но бях блъсната на земята от Чад.

В следващия момент Том се ядоса още повече и започна да го удря по- силно, усещах как скоро щеше да го убие, но за щастие Майк и Тоби връхлетяха и започнаха да ги разтърват.

- Добре ли си?- попита Линда, помагайки ми да стана от земята.

- Да, добре съм.

След като Майк хвана Чад, а Тоби хвана Том, побоя приключи.

Когато успях да видя брат си мирен, забелязах колко рани имаше по лицето и тялото си, дори не си направих труда да погледна Чад.

Знаех, че последствията няма да са добри и че Том ще трябва да бъде наказан.

Колкото и да му бях ядосана, гледайки го разкървавен, ме съкрушаваше.

- Том, какво стана?- попита Тоби, който седеше до него.

Том не отговори.

- Том!- извиках аз ядосано и в яда си му посегнах, но точно на сантиметър от лицето му спрях.

След две секунди, в които гледах пребитото му лице, се разплаках и го сграбчих в ръцете си.

- Кат, добре съм.- отговори той и отвърна на прегръдката ми.

- Не не си!- казах аз.- Какво стана?!? Искаше да се докажеш ли?! Защо?!

- Не исках нищо подобно. Просто вече ми писна от него.

Историята с Чад е много дълга. Той е последна година тук и е една година по-голям от мен.
Когато бяхме малки, бяхме приятели, но с времето, когато вече станахме тийнейджъри, Чад започна да страни от нас, започна да се движи с друга компания.
Новите му приятели му влияха много зле и той започна да пуши и да се дрогира.
Един ден Том реши да говори с него, но вместо това, той отнесе шамар от Чад.
Това беше само началото. След това Чад започна да тормози Том и на него започна да му писва.
Всичко стана най-зле, когато се влюбиха в едно и също момиче- Дара Куин.
Чад я искаше, но и Том я обичаше. Така започна войната между тях и един ден Чад видя Том и Дара да се прегръщат, след което го преби.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 28, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Step LoversDonde viven las historias. Descúbrelo ahora