Τα βήματα πλησίασαν και η βαριά, σκουριάσμενη πόρτα ξεκλείδωσε επιτρέποντας σε έναν άνδρα να εισέλθει στο σκοτεινό χώρο. Το ημίφως εμπόδιζε τη Δανάη να παρατηρήσει τα χαρακτηρίστικα του προσώπου του όμως από το σωματοτυπο του φαινόταν αρκετά νέος.
Ο άγνωστος άνδρας πλησίαζε κάνοντας την καρδιά της κοπέλας να βουλιάζει και όλο της το κορμί να ανατρίχιασει από το φόβο. Αυτό ήταν λοιπόν, ο απαγωγέας της πλησίαζε για να της κάνει κακό, δεν εξηγείται αλλιώς!
Η Δανάη μαζεύτηκε όσο πιο πολύ μπορούσε όμως τότε ο άγνωστος την πλησίασε και τραβώντας την άγρια τη σήκωσε έτσι ώστε να τον κοίτα στα μάτια..Και τι ματιά ήταν αυτά! Καταπράσινα, σαν σμαραγδια...η κοπέλα ήταν σίγουρη πως δεν είχε δει ποτέ πιο όμορφα ματιά στη ζωή της.
<<Δανάη συννελθε!>> Διέταξε τον εαυτό της. <<Αν είναι δυνατόν να έχεις πέσει θύμα απαγωγής από έναν αδίστακτο κακοποιό και εσύ να χαζεύεις τα μάτια του>>
Μόνο που τώρα που τον παρατηρούσε λίγο καλύτερα, ο τύπος που είχε απέναντι της μόνο αδίστακτο δεν φαινόταν, το αντίθετο μάλιστα, με το καλογυμνασμενο σώμα του, τα κάστανα μαλλιά του, το θεληματικο πιγούνι του και το έντονο βλέμμα του θα μπορούσε κανείς να πει πως ήταν αυτό που αποκαλούμε "θεος"
-Ελπίζω να βολευτικες, είπε ο άνδρας
Που όπως έμαθε στη συνέχεια η κοπέλα λεγόταν Αρης.Δ(ανάη) -Ναι, τι να σου πω, εσύ ρε φίλε θα βολευόσουν σε μια φρικτή, ανηλιαγη τρωγλη μακριά από το ζεστό σπιτάκι σου και τη θαλπωρή του κρεβατιού σου; Αποκρίθηκε ξαφνικά ξαναβρισκοντας τον τσαμπουκά και την αυτοκυριαρχια που ανέκαθεν ήταν στοιχεία του χαρακτήρα της.
Α(ρης) - Α ναι, ξέχασα εσύ είσαι το κοριτσάκι του μπαμπά, το κακομαθημένο που έχει συνηθίσει στα πλούτη και την καλοπέραση μόνο που εδώ δεν πρόκειται να περάσεις καθόλου καλά.
Δ - Βρε αι στο διαολο παλιομαλακα, δεν φτάνει που με έχεις κλεισμένη τόση ώρα εδώ μέσα μου τη λες κ από πάνω
Κ τότε ένοιωσε το χέρι του Αρχή να σφίγγει δυνατά το λαιμό της κι την καυτή ανάσα του πανω της.
Α- Κοίτα να δεις κουκλίτσα μου σε μενα δεν θα ξαναμιλήσεις έτσι γιατί θα σε κόψω κομματάκια και θα σε στείλω πακέτο στο μπαμπακα, συνεννοηθηκαμε;
Δ- καλά καλά μην κάνεις έτσι! Στο κάτω κάτω δεν είπα και τίποτα όμως απαιτώ να μάθω πόσο καιρό θα με κρατάς φυλακισμένη, πρέπει να ξέρω;
Α- Γιατί; Φοβάσαι μην χάσεις το ραντεβού στο κωμοτηριο; Αα και πάντα τόσο πολύ μιλάς;
Δ- Ναι, είναι παρενέργεια της εξυπνάδας!
Α- Πρέπει να ξέρεις πως δεν τα πάω καθόλου καλά με αυτές που το παίζουν έξυπνες για αυτό βγάλε το σκασμό τώρα και κάτσε εδώ σαν καλό κοριτσάκι...
Με τα λόγια αυτά ο Αρης κατευθύνθηκε προς την πόρτα.
Δ- Που πας;
Α- Όπου γουστάρω και εσύ ότι είπαμε έτσι..; Μην ακούσω φασαρίες γιατί την έχεις άσχημα πριγκίπισσα.
Η πόρτα έκλεισε με φορά αφήνοντας πάλι τη Δανάη μόνη της να συλλογιζεται αυτά που είχαν μόλις συμβει. Πάντως ο απαγωγέας της ήταν κούκλος, μπορεί να ήταν μαλακας και να την πρόσβαλε όμως αυτό δεν μπορούσε να μην το παραδεχτεί. Και ήταν ανάγκη να την αφήσει μόνη; Τι θα έκανε τόσες ώρες; Μάλλον την προσεχή της να την βρουν όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ένιωσε τις δυνάμεις της να την εγκαταλείπουν κ έτσι ξάπλωσε στο ξεθωριασμενο στρώμα που υποτίθεται πως ήταν το καινούργιο της κρεβάτι....
Υ.Γ στη φώτο πάνω είναι ο Αρης😍
YOU ARE READING
Η Απαγωγή
RomanceΗ ζωή της 17χρονης Δανάη, κόρη ενός πλούσιου επιχειρηματία αλλάζει ριζικά. Μια απαγωγή φέρνει στην επιφάνεια κρυμμένα μυστικά του παρελθόντος αλλά είναι και η αφορμή για τη δημιουργία ενός μεγάλου έρωτα.