Ξύπνημα στο κελί

1K 42 2
                                    

Η Δανάη άνοιξε με κόπο τα βλέφαρα της και προσπάθησε να συνειδητοποιησει που βρίσκεται. Το μόνο σίγουρο ήταν πως το σκληρό και άβολο στρώμα, στο οποίο βρισκόταν δεν ήταν το κρεβάτι της και πως ο χώρος αυτός, που μύριζε ένα μείγμα από μούχλα και υγρό ξύλο δεν ήταν το ζεστό δωμάτιο της.

Πάλεψε να σηκωθεί όμως της ήταν αδύνατον. Το χθεσινοβραδινο ξενύχτι και οι αναθυμιασεις του αλκοόλ έκαναν το κεφάλι της να σφυροκοπαει ανελέητα και να της προκαλεί έντονο αίσθημα δυσφορίας.

Το τελευταίο πράγμα που θυμόταν ήταν ο άγριος τσακωμός που είχε με τον πατέρα της εξαιτίας της Λίλας, της μητριας της Δαναης, μιας ύπουλης συμφεροντολογας που είχε βάλει στο μάτι την περιουσία του Ανέστη (μπαμπάς Δαναης). Έπειτα η κοπέλα είχε βγει να διασκεδάσει με τους φίλους της στο στέκι που συχνάζουν, είχε πιει λίγο παραπάνω, ή μάλλον πολύ παραπάνω και τώρα...τώρα βρισκόταν μόνη σε αυτό το υγρό καταγωγιο, ανημπορη να κουνηθεί και φοβισμένη για το τι επρόκειτο να ακολουθήσει.

Δεν χωρούσε αμφιβολία! Κάποιος την είχε απαγάγει. Γιατί όμως; Γιατί εκείνη; Δεν μπορεί να είναιι τόσο άτυχη, σκέφτηκε..Ούτε που ήθελε να φαντάζεται τις εφιαλτικες στιγμές που συνόδευαν μια απαγωγή και που είχε δει σε δεκάδες χολιγουντιανες ταινίες. Μόνο που αυτό δεν ήταν ταινία, ήταν πέρα για πέρα αληθινό.

Ένας ήχος απέσπασε την προσοχή του κοριτσιού. Μήπως ήταν η ιδέα της; Όχι όχι δεν μπορεί, το άκουγε ξεκάθαρα, ήταν βήματα, αργά αλλά αποφασιστικά βηματα. Η Δανάη τελικά δεν ήταν τόσο μόνη όσο πίστευε κάποιος πλησίαζε, ίσως ήταν ο απαγωγέας της, ο αδίστακτος αυτός άνδρας που την είχε κλείσει με το έτσι θέλω σε αυτόν τον αφιλόξενο χώρο. Η Δανάη τα ήξερε όλα αυτά. Ήξερε επίσης πως μπορεί να μείνει κλεισμένη για πολύ καιρό σε αυτό το απαίσιο κελί. Αυτό που δεν ήξερε όμως τότε ήταν πως ο άνδρας που επρόκειτο να συναντήσει θα της άλλαξε ολόκληρη τη ζωή...





Γειαα σας:) Αυτο είναι το 1ο κεφάλαιο της ιστορίας μου και ελπίζω να σας αρέσει, σας υπόσχομαι πως θα ακολουθήσουν καλύτερα. πλζ αφήστε μ τα σχόλια σας, είναι πολύτιμα για μένα:) 💜

Η κοπέλα πάνω είναι η Δανάη!

Η Απαγωγή Donde viven las historias. Descúbrelo ahora