κεφαλαιο 10

657 26 14
                                    

                  (Σκέψεις του Αρη )

Πώς έμπλεξα έτσι;  Πώς; Εγώ που πάντα πίστευα πως όλα στη ζωή ήταν άσπρο μαύρο, που θεωρούσα ότι τα δίλημματα και οι ενδοιασμό ήταν για τους φλώρους και τις γυναικουλες. Πως μπλέχτηκα μέσα σε αυτό το παράλογο και ακαθοριστο παιχνίδι, πως ξεγελάστικα και έπεσα ο ίδιος μέσα στην παγίδα που έστησα. Η μοίρα επέλεξε περίτεχνα τον ιστό της γύρω μου μετατρέπεται με από έναν αποφασιστικό και σίγουρο άντρα που ξέρει τη θέλει από τη ζωή και πως να το διεκδικεί σε έρμαιο στα χέρια άλλων. Όλα ξεκίνησαν όταν ήρθε στο γραφείο μου εκείνη η παράξενη γυναίκα, λίγες μέρες πριν τη χρεοκοπία της εταιρείας μας και την ολοκληρωτική καταστροφή του πατέρα μου. Ήταν Τετάρτη βράδυ και το περισσότερο προσωπικό είχε φύγει, εγώ όμως δεν είχα πουθενά να πάω, το σπίτι δεν με χώραγε πλέον, σκεφτόμουν συνεχώς τα προβλήματα της δουλειέας και την επικείμενη χρεοκοπία μας και απελπιζομουν.
Μπήκε μέσα αφού χτύπησε δύο φορές τη βαριά ξύλινη πόρτα, με καθήλωσε αμέσως με το παρουσιάσεις της. Ήταν αρκετά γοητευτική γυναίκα, γύρω στα 35, αρκετά ψιλή με καλοσχηματισμενο σώμα, αψεγάδιαστο δέρμα, μακριά. Κόκκινα μαλλιά στο χρώμα της φωτιάς και μαύρα αμυγδαλωτά ματιά με σκούρες πυκνές βλεφαρίδες.  Από την ώρα που την προτοβλεπες είχε μια επιβλητική τάση και ένα μαγνητισμο που δεν σρ άφηνε να πάρεις τα μάτια σου από πάνω της.

<<κάθηστε>> της έγραψα εγώ και εκείνη βουλευτικές στην άνετη πολυθρόνα του γραφείου μου και άρχισε χωρίς περιστροφές να μου εξιστορεί τι την έφερε ως εδώ.

Από ότι έμαθα η γυναίκα λέγοταν Λίλα και ήταν παντρεμένη πρόσφατα με έναν μεγάλο επιχειρηματία. Φυσικά η ίδια είχε βάλει στόχο την περιουσία του όμως εκείνος διαχειριζοταν άψογα τα οικονομικά του με αποτέλεσμα η Λίλα να έχει μια άνετη ζωή μεν αλλά όχι τα λουσα που ονειρεύοταν. Ο μόνος τρόπος για να τα αποκτήσει όπως έλεγε και ξαναλέγε ήταν να πεθάνει η μία από τις δύο κόρες του. Έτσι ο Ανέστης θα καταρρακωνωταν και δεν θα ήταν πλέον σε θέση να διαχειριζεται την περιουσία του και τότε η πρόθυμη και καλή του γυναικουλα θα αναλάμβανε με χαρά,  θα ζούσε επιτέλους τη ζωή που της αρμοζε! 

Ο μόνος τρόπος για να βρει σε εφαρμογή το σχέδιο της όμως ήταν να βρει κάποιον που θα σκοτώσει μια από τις δύο κόρες του, καταπροτιμηση τη μικρότερη που ήταν και η αδυναμία του πατέρα της.

Εγώ φυσικά δεν κατάλαβα γιατί διάλεξε εμένα να παίξω αυτό το ρόλο,  αφού καλά καλά δεν γνώριζα αυτό τον άνθρωπο,  γιατί να θέλω να του προκαλέσω τόσο πόνο; Όμως αμέσως κατάλαβα. Ο Ανέστης, ο άντρας της Λίλας,ήταν ο ίδιος Ανεστης ο επιχειρηματίας που ήταν βουτηγμένος στην παρανομία και ευθυνόταν σε μεγάλο βαθμό για τη χρεοκοπία της εταιρείας του. Ο Ανέστης είχε δανείσει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό στον  Πατέρα του Αρη όμως όταν έφτασε η ώρα της πληρωμής και ο δεύτερος δεν μπορούσε να τον ξεπληρώσει φέρθηκε απάνθρωπα και δεν έδειξε κανεανα έλεος, δεν δίστασε ακόμα και να του πάρει την εταιρεία για να μεγιστοποιησει τα κέρδη του, μια εταιρία που ο πατέρας του είχε χάσει τίμιο ιδρώτα για να ιδρύσει.

Κράτησα το τηλέφωνο της Λίλας χωρίς να της δώσω καμιά σαφή απάντηση. Μέσα μου ήξερα ότι δεν είμαι δολοφόνος, ότι δεν μπορώ να σκοτώσω άνθρωπο έτσι στην ψυχρά, ακόμα και αν είναι η κόρη του χειροποίητου εχθρού μου όμως τότε έγινε το αναπάντεχο, γυρίζοντας σπίτι μου βρήκα τον πατέρα μου κρεμασμένο στην κουζίνα με τη γραβάτα του. Τα χρέη τον είχαν πνίξει,  δεν άντεχε όλη αυτήν την ταπείνωση και την ιδέα ότι δεν μπορεί πλέον να συντηρήσει την οικογένεια του. Μέρες ήταν αμιλητος, χαμένος στις σκέψεις του, σχεδόν σαν σε άλλη διάσταση, όμως πότε δεν περίμενα μια τέτοια εξέλιξη. Οργή και μίσος με πλημμύρισαν, αυτός που έσπρωξε τον πατέρα μου στην αυτοκτονία θα πλήρωνε πολύ ακριβά και με το ίδιο νόμισμα,  δέχτηκα την πρόταση της Λίλας, δεν γινόταν διαφορετικά.

Αμέσως πήρα τηλέφωνο τον κολλητό μου το, Θανο και του διήγηθηκα τα όσα συνέβησαν και μου υποσχέθηκε πώς θα είναι μαζί μου σε όλο αυτό, πως θα με στηρίξει μέχρι την τελευταία στιγμή.

Κάπως έτσι ήταν το αρχικό σχέδιο, υποτίθεται λοιπόν πως έγω θα πρέπει να σκοτώσω τη Δανάη μόνο που κάτι τέτοιο μου είναι αδύνατον,  ειδικά τώρα που τη γνωρίσα και την ερωτεύτηκα. Δεν πρόκειται ποτέ να της κάνω κακό. θα την αφήσω να φύγει, θα το είχα κάνει εδώ και καιρό όμως φοβάμαι πως αν την αφήσω η Λίλα υα τη βγάλει από τη μέση με άλλο τρόπο και εγώ δεν θα άφηνα πότε κάτι τέτοιο να συμβεί. Θα την προστάτευω ακόμα και με τίμημα την ίδια μου τη ζωή. Το πήρα απόφαση όμως. Θα της μιλήσω, αύριο θα τα ξεκαθαρίσουμε όλα και θα βρούμε μια λύση. Όλα θα πάνε καλά. Πρέπει να το πιστέψω!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 19, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Η Απαγωγή Donde viven las historias. Descúbrelo ahora