Kasper je ušao u sobu i probudio Klaru. Ona se okrenula i protrljala oči.
„ Ajde mala ustaj".
„ Samo još malo".
„ Nema toga. Ustaćeš, ješćeš i idemo u policiju".
Klara je ustala iz kreveta i krenula ka trpezariji. Kasper je izvadio činiju i u nju stavio banane i jogurt.
„ Evo uzmi ovo, zdravo je".
Promešala je kašikom kroz činiju, a zatim probala.
„ Ukusno je".
„ Rekoh ti da jeste".
Kasper je napravio šejk od povrća za doručak i seo preko puta Klare da pije. Prošlo je nekoliko minuta, a Klara je pojela sav doručak.
„ Nisam te pitao, koliko imaš godina?"
„ 11".
„ Velika si".
Kasper je uzeo da pospremi, a Klara je otišla u drugu sobu. Kasper je posle došao i seo pored nje.
„ Daj da vidim ruku".
„ Plašim se da vidim".
„ Ne moraš da gledaš, ja ću".
Dala mu je ruku. On je skinuo zavoj da bi video da je sve dobro zaraslo.
„ Pogledaj, sve je zaraslo".
Klara se nasmejala.
„ Slušaj, simpatična si mi i sve, ali ja tebe moram odvesti u policiju".
„ Ne želim tamo".
„ Moraš. Ja ne znam ko si, ko su ti roditelji, ko su oni ljudi".
„ Ne znam ni ja".
„ Znam da ne znaš, ali moramo nekako naći nekoga, ja se ne mogu brinuti o tebi".
„ Meni se sviđa ovde kod tebe".
„ Može tebi da se sviđa, ali ne možeš ostati".
Klara ga je pogledala oštrim pogledom. Kasper joj je uzvratio pogled. Iznerviran od svega, krenuo je da se šeta unaokolo i da priča uzvišenim tonom.
„ Znaš šta mala, nisam ti ja bejbi siter. Spasao sam te od onih kretena, doveo kući, nahranio, i šta hoćeš više od mene? Nemam ja vremena za ovo!"
Klara ga je samo gledala ozbiljno i nije ništa rekla.
„ Hajde oblači se, idemo u policiju".
Otišla je u sobu gde je spavala i obukla svoje stvari. Kasper je stajao u dnevnoj sobi iznerviran. Udario je rukom o sto.
„ Spremna sam".
Rekla je niskim tonom, jedva čujnim. Kasper je obukao jaknu, a zatim su ušli u kola i odvezli se.
Došli su u policiju.
„ Doveo sam dete, izgubljeno, ne zna ni ko su mu roditelji".
„ Dobro, uzmite broj i čekajte".
„ Da uzmem broj? Šta vi mislite, ovo dete se izgubilo, a vi tako".
„ Gospodine nije me briga, poštujte protokol".
Klara mu je povukla ruku kao znak da se smiri. Uzeli su svoj broj, 15, i seli u čekaonicu.
„ Mogu li da te pitam nešto?"
YOU ARE READING
Poslednja odbrana
FanfictionMladi i uspešni golma danske Kasper Schmeichel, nosi sa sobom hrabro breme sudbine. Na putu koji prelazi očekuju ga nove intrige, opasnosti, ljubavne avanture, sjajni usponi, pokatkad i padovi njega i njegovog tima, mnoge misterije, te gubici osoba...