Historie z życia wzięte.

57 2 3
                                    

Wiedząc już jak działają najważniejsze rzeczy w świecie Tyrexów, możemy rozpocząć opowiadanie historii poszczególnych mieszkańców.
Na początku przedstawię grupę pewnych młodych, pięknych samic:
Rita - przebojowy charakter
Inocentra - pilna uczennica
Laurencja - podrywaczka
Róża - internautka
Flora - poetka
Nie bez powodu przedstawiam te postacie, mogą one często występować w powieści.
                              Kara
Sobotniego poranka o 6:00 Rita była już na tronie. Zaczynała tak każdy swój dzień. Podczas gdy reszta smacznie drzemała w swoich norach, ona przygotowywała już plan dnia. Zaplanowała, że wybiorą się na siłownię. Tyrexy nie mogą robić pompek, ale paczka Rity wcale nie chodziła tam po to aby pracować nad sylwetką. Na siłownię przychodziło wielu ciekawych osobników.
Wieczorem, po kolacji były już na miejscu. Inocentra chciała skorzystać ze sprzętu sportowego, ponieważ już od dłuższego czasu myślała o zrzuceniu zbędnych kilogramów. Flora wybrała się do jednej z sal treningowych, aby pomóc swojemu wybrankowi Billemu przypakować. Bill zmartwił się komentarzem w jego stronę, który mówił, że ten wyciska 20 kilogramów na swoją dinozaurzą klatę.
Laurencja kupiła nowy kontusz na siłownię i nie mogła się doczekać miłych komentarzy na jego temat. Robiła zdjęcia w lustrze, wypinając swój zgrabny kuper i mając nadzieję, że napisze do niej wielu przystojnych adultów. Resztę zainteresowała pewna grupa samców, która siedziała na ławce naprzeciwko.
Podczas gdy Rita już ruszyła w ich stronę, Róża publikowała o tej sytuacji post na Tyrexxterze.
Przebywając w towarzystwie samców, Rita dowiedziała się, że Zielonka, jej były partner, spotkał się na zebraniu Góry i Dołu z Damulką w osobnym pomieszczeniu.
Chciała być neutralna, ale nie mogła się powstrzymać. Postanowiła zebrać wszystkie swoje koleżanki i za pomocą siły umysłów przekazać tą nowinę Cyprianowi Cwaniakowi.
Cyprian zszokowany tą informacją zechciał rozmówić się z parą grzeszników. Przekazał wszystko dla Płaczka. Ten płakał przez wiele miesięcy, powodował przez to straszne deszcze na świecie.
Zielonka dostał karę jakiej nikt się nie spodziewał. Musiał dokończyć wszystkie prace remontowe jakie były rozpoczęte na Dole. Chciał prosić o pomoc Damulkę, ale ta postanowiła być wiernie oddana Płaczkowi już do końca swojego życia i odmówiła. Strasznie żałowała swojego czynu.
Rita szczęśliwa, że jej plan wypalił, zorganizowała grilla na którym miały się bawić, ale przekorny los chciał rozegrać to inaczej..
CDN.

TYREXY- Nowy, inny Świat Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz