Kamp Zamanı

105 8 0
                                    


NİDA

Babam dün bizi öyle görünce sinirlenmişti. Benim neden burada olduğum ile ilgili saçmasapan şeyler söylemişti. Neyseki Ediz'in bu durumundan dolayı konuyu fazla uzatmadan kapadı. Ve bir daha Ediz ile her ne olursa olsun görüşürsem bu okulumu bir daha görmeyeceğimi söylemişti.

Biliyordum ki babam ile Cem öğretmenin benden ve Edizden sakladığı çok şey vardı.

Bunları kafama takmamaya çalıştım zaten bugün Ediz hastaneden çıkıyordu onun için mutlu olmalıydım. Ama maalesef bugün onun yanında olamayacaktım. Ve tabi ki bunu ona söyledim çünkü geçen söylemediğimde neler olduğunu biliyorsunuz.

2 gündür annemde kaldığım için bugün okula annemden gidecektim. Ama okul çıkışı yine hüzünlü bir sonla bitecek ve ben yine yurda dönecektim. Aslında okulun yurdu iyi sayılırdı çünkü orada ailemden göremedigim sevgiyi arkadaşlarımdan görüyordum.

Okula gitmek için hazırlandım ve yola koyuldum. Kulağıma kulaklığımı takıp yolda yavaş yürüyordum. En sonunda okula varmıştım. Dersin başlamasına daha yarım saat olduğu için bizimkileri aramaya koyuldum. Nehirgili gördüğümde yanlarına yürümeye başladım. Nehir beni görür görmez boynuma atlamıştı.

"Nida iyimisin tatlım. Duydukda Ediz hastaneye kaldırılmış. Sende yanındaymışsın."

"İyiyim Nehir ben sadece ziyaretine gittim. Kaza anında yanında değildim."

"E noldu Ediz nasıl?. Nasıl kaza yapmış?."

Olayı kısaca özet geçtikten sonra kantinden sınıfa doğru yol aldık. Bizim sınıfın olduğu kattaki panolarda yeni afişler dikkatimi çekmişti. Gidip nehir ile inceledik. Bu cumartesi günü okulun 2 günlük kampının olacağı yazıyordu. Başvurmak isteyenler isimlerini cuma gününe kadar Tülay hocaya yazdırması gerekmiş. Aslında iyi bir fikirdi 2 gün de olsa kafam dağılırdı. Acaba Ediz'e desem gelir mi ki. Neyse çarşamba günü o da okula gelince soracaktım. Afişe baktıktan sonra sınıfa doğru yol aldık. Gün Ediz'in yokluğu ve derslerin sıkıcılığı derken bitmişti.

*****

Tam üç gündür Ediz'i göremiyordum. Ama bugün gelecekti.

Bir çarşamba sabahı gözlerimi güne açtım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra okul üniformamı giydim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı taradım ve açık bıraktım hafif bir göz makyajı ile de hazırlığımı tamamladım. Okula gitmek için yola koyuldum.

Okulun kapısına yaklaşınca Ediz'in da okula girdiğini gördüm. Yanına hızlıca gittim ama bana bakmıyordu bile sorduğum sorulara cevap dahi vermiyordu.

"Heeyyy"

"Sana diyorum Ediz duyuyor musun beni? "

"Şşşt güzellik bak bir daha birbirimizi göremeyebiliriz. O yüzden hareketlerimize dikkat edelim"

"Haa şu mesele. Tamam dikkat ederim."

Bir kaç saniye konuştuktan sonra Ediz yanımdan sinirli bir şekilde ayrıldı. Bu işte zormuş, ama başka çare yok mecbur.

Sınıfa girdiğimde Ediz'e mesaj attım.

Kime:Ediz
Haftasonu için kamp varmış. Ben ikimiz için de iyi olur diye düşünüyorum. Yani konuşmak için zaman olur. Tenefüste Tülay hocaya ismini yazdırabilirsin.

Kimden: Ediz
Oo süper olur. Ama bizimkilere birlikte gideceğimizi söylemeyelim. Tenefüste ben hocanın yanına giderim. Babama senin geldiğini söylememesini isterim.

Ediz'le de anlaştıktan sonra derse devam ettik.

******
         Cuma sabahı

"Anne sadece 11. Sınıflar gidiyor merak etme tüm okul değil.............yok Ediz gelmiyor........anne o 12. Sınıf sınavları olduklarından onlar gelemiyorlar......tamam Anne dikkat ederim kendime....görüşürüz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA ÖĞRETMEN VE OĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin