(medyada cem öğretmen)
"Hı" diyebilmiştim sadece. Onun ise yüzündeki sırıtış daha da genişlemişti. Ben daha şaşkın şaşkın bakarken Ediz
"Benim sevgilim olacaksın"
Beni yine bir öksürük tuttu daha yeni ki bunun yanında hiç kalır. Dalgamı geçiyordu bu çocuk benimle, ya tamam ben onu çok seviyordum ama bu çok fazla ani olmuştu. Benim öksürük hala devam ederken Ediz bir yandan bana su uzatıyor bir yandan da sırtıma ovalamakla vurmak arasında birşeyler yapıyordu. Öksürüğüm biraz olsun hafiflerken bu seferde hıçkırık tutmuştu. Ediz bu sefer de burnumdan tutarak konuşmaya devam etti."Bu kadar heyecan yapacağını bilseydim daha önce söylerdim" deyip burnumu bıraktı.
Yine yüzüne o çapkın sırıtışını yerleştirmişti."Ufffvv kırdın burnumu, hem ne saçmalıyorsun sen" her ihtimale karşı temkinli olmalıyım sonuçta benimle dalga geçiyor olabilirdi.
"Tamam be kızım sende çok abartın. Altı üstü şaka yapmıştım nereden bilirdim bu kadar heyecan yapacağını"
' Ahh biliyordun böyle olacağını Nida mal Nida salak Nida'
Offf ne diyecektim ben şimdi. Neyse ki kurtarıcım olan zil çalmıştı bende cevap vermeden sınıfa gitmiştim.
********
EDİZ
Yapamazdım, yapamıyordum deniyordum fakat olmuyordu. Tahmin ediyordum ki Nida da bana karşı boş değildi. Beni tanıdığını bildiğini sanıyordu ancak hakkımda hiçbirşey bilmiyordu.
Ben kimmiyim. Ben Ediz GÜNGÖR
Nida ile tanışmamıza gelirsek onunla 3 senedir tanışıyoruz. Babam Cem Güngör bizim okulda öğretmen. Dedemgil falan zengin bir kökene sahip olsakda babam kendi parasını bul yolda kazanmayı tercih etmiş.Bugün Nida'ya aslında şaka yapmamıştım belki böyle bir durumda onunla daha yakın olurum diye düşünmüştüm ama farkettimki ikimiz içinde doğru olan bu değil. Ben bugün az kalsın ona onun intihar etmeye çalıştığı gün için tehdit edip onun benim sevgilim olmasını isteyecektim. Allahtanki sonradan bu düşüncemin pek sağlıklı olmadığı fikrine vardım.
*******
Nida
Bugün okulda Edizden kaçmak için yer aradım. İnanın normalde onu bu kadar çok görmek istesem görmem ne demişler istenmeyen ot burnunun dibinde bitermiş.
Bugün okulun sıkıcılığı Edizden kaçma maceralarım derken gün bitti. Yatakda bugünü düşünürken kendimi nasıl rezil ettiğimi düşündüm. Ya birde onun sözlerine nasıl inandım ama çok ciddi bir şekilde söylemişti. Biran gerçek olacak sanmıştım fakat yanılmışım. Yine hayal kırıklığı.
Ama bundan sonra karar vermeliyim.
Kendimi ezdirmemeliyim. Zaten şimdiye kadar çok yıprandım ama şimdi dik durmalıyım ne de olsa ben bir Türk kızıyım.Biliyorum çok kısa bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın.😘😊😇😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ÖĞRETMEN VE OĞLU
Genç Kız EdebiyatıHer hikaye gibi bu hikayenin de bir şansa ihtiyacı var bence sende bu hikeyeye bir şans vermelisin... İnsan nereden bilebilirdiki seveceği kişiyi. Ya da seçebilirmiydik bize birçok duyguyu aynı anda yaşatanı. Ya Nida ne yapacaktı, hiçbir erkeğin göz...