Kaçırma

3 2 0
                                    

Marcus iki yildir her gün yaptigi gibi sabahin besinde kizin kapisina geldi ve çikmasini bekledi. Bugün bu is bitecekti.

............

Lexa sabah kalktiginda kendini dinç ve dinlenmis hissediyordu. Yerden 3 karis yükseklikte ki yatagindan kalkti ve banyoya dogru ilerlemeye basladi. Kisa siyah sortunu ve ince askili ve üzerinde forever yazan beyaz tisörtünü daha yolda çikarmisti. Siyah iç çamasirlariyla banyoya girdi ve kapiyi kapatti. İç çamasirlarini da banyoda çikardi ve çiplak bir şekilde aynada kendine bakmaya basladi. Gözüne bir yil önce yaptirdiği sag omzundaki küçük dövmeye takildi. Dövme iki karenin iç içe geçmesinden olusuyordu. Bu dövmeyi neden yaptirdigini bilmiyordu. Dövmeciye gitmis ve ilk olarak bu sekil gözüne takilmisti. Bu sekilde onu çeken bi seyler vardi. Bu dövmenin kaderi oldugunu ve bu dövmeyi yapana kadar aslinda hep bu isareti gördügünü sonradan ögrenecek ve farkina varacakti. Bu sekilde dövmeyi yaptirmis oldu. Dövmeye bakmayi birakip sicak suyu açti. Aslinda sicaktan ziyade ilikti. Çok sicak suyu sevmezdi. İlik sular kusursuz ve çiplak bedeninden asagiya dogru süzülürken rahatladi. Dustan çikip kenardaki havluya sarindi ve üstünden çikardigi iç çamasirlarini sepete atip odasina dogru yürümeye basladi. Havluya iyice kurulanip dolaptan siyah iç çamasirlarini aldi ve giydi. Siyah onun rengiydi. Tipki kaderi gibi...

Lexa daha önce biriyle iliskiye girmemisti. Ama bu islere tamamen yabanci degildi. Bir kaç erkekle öpüsmüs ama daha ileriye gitmemisti. Kendini evlenecegi adama saklamiyordu elbet-hem evlenecegi de belli degildi-ama ilk iliskisine degecek bir insan olmasini istiyordu. İç çamasirlarinden sonra mavi kot pantolonunu ve göbegini açikta birakan askili tisörtünü giydi. Göbegi açikta birakan seyler giymeyi seviyordu. Sekilli ve abartisiz karin kaslarini ve düzgün fizigini belli ediyorlardi. Giyindikten sonra salonla birlesik olan Amerikan tipi mutfaga girdi. Dolabi açip kendine bir sandviç hazirlayip portakal suyuyla içti ve evden çikti. Dünün aksine günesli ve sicak bir hava vardi.

............

Marcus kizin arkasindan yavasça yaklasti. Kiz bir seyler duymus olacak ki tedirgin olup durdu ve arkasina döndü arkasinda kimseyi göremeyerek yoluna devam etti. Marcus hemen saklanmisti. Bu isi hemen yapmasi lazimdi. Okula çok az kalmisti. Saklandigi yerde beze kizi bayiltacak olan bir sey sürdü ve saklandigi yerden çikarak hizla kiza yaklasmaya basladi. Kiz arkasini dönemeden daha önce ilaçladigi bezi agzina tutup üç saniye bekledi. Kiz bayilmisti sagına soluna bakti kimse yoktu bu iyiydi. Kizi hemen tasiyip her erkegin rüyasi ve hayali olan ford mustang marka kirmizi arabasina bindirdi ve oradan hizla uzaklasmaya basladi.

BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin