Nehorázné mučení

107 7 0
                                    

Ani jsem se nestihla nadechnout a někto mě chytil za ruce, svázal je a nechtěl mě pustit. „Takhle mě nezastavíš." prohlásila jsem a prudkým ohnutí ho svalyla před sebe na zem. Nechtěla jsem nikomu moc ublížit, protože za každou chvíly mohla dorazit policie.

Bishamon zbystřil. Poznal, že má Hoshiko něco zalubem a vytáhl nůž. Nahlas jsem polkl.

Spatřila jsem v Bishamonově ruce nůž jestli Daikymu ublíží neznám se. Tohle si nezaslouží.
Bishamon si ke mě klekl. Přidržel mě. „Držte ji a pevně!" zakřičel. Začal jsem se bát víc než předtim.

Všivhni se na mě vrhly neměla jsem šanci a za nedlouho jsem seděla nedaleho Diakyho. Ale jinak než jsem chtěla. Byla jsem svázaná.

Jakomile Hoshiko svázaly. Ztratil jsem naději, že potomhle budu ještě živí. Dva přidržovaly Hoshiko a dva přidržovaly mě. Bishamon ke mě znovu přiložil nůž. V jeho druhé ruce jsem zahlédl naplněnou stříkačku.

V duchu jsem se modlila, aby už přijela policie. Bishamon je stím nožem nebezpečný a k tomu mám v druhé ruce naplněnou iměkční stříkačku.

Pocítil jsem štípavou bolest na své ruce. Otevřel jsem oči a zahlédl krvavý nůž. Ruka mě hrozně bolela a na nic víc než na zakroucení jsem se nezmohl. Bishamon se na mě ušklíbl a rázem mi píchl tu iměkční stříkačku do nohy. Najednou se to všechno okolo začalo rozmazávat. Pak už si nic nepamstuji.

Celou dobu jsem toho Bishamona chtěla zkopat do kuličky. Když ho říznul začaly mi po tvářích téct slzy. Daiky se začal zmítat a ten idiot mi pích tu iměkční stříkačku do nohy. Nevím co to bylo, ale doufám, že ho to jen uspalo. Začala jsem být histerická a naštvaná. Cloumala jsem sebou a snažila se vyvlíknout.

Uslyšela jsem policii. Vyběhlo asi 6 chlapů a všechny kluky pochytaly. Přijela záchranka a Daikyho odvezla, zatím co mě rozvazoval nějakej psycholog. Vyptával jse mě na různé otázky a já mu to do podrobna vysvětlila. Vše si zapisoval a pak řekl, že k soudu nemusím. „Chceš vzít do nemocnice?" zeptal se mě jeden z policistů. „Ano, chci vědět jak je na tom Daiky." odpověděla jsem. Mám černé myšlenky.

PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat