youngjae ben çok sıkıldım hadi beni eglendir. youngjaeyle 2 yıldır evlisinizdir ve evliliginizi taçlandıracak bir bebeginiz olmak üzere.
yaoungjae hemen seni eglendirmek için ayaga kalkar ve müzik açıp dans etmeye başlar * nasıl hayatım egleniyomusun hadi sende kalk* yaptıgı hareketlere bakarak kahkahalara bogulurken youngjaede senin sevimliligini izliyordur. sen gülmeye devam ederken bir anda karnına sancı girer. *ahhmm youngjae karnım bebek beni öldürmeye çalışıyor * bu dedigine youngjae gülmeye başlar sen bir anda çıglık atınca youngjae olayın ciddiyetini anlar ve hemen yanına gelir * noldu hayatım iyimisin ben şaka zannettim iyimisim* younjaeye bakıp * çok iyiyim tanrım çabuk ambulans çagır yoksa bebegi üstüne dogurucam çabuk * youngjae hemen dedigini yapar ve ambulansı arar ama ambulansı aradıktan sonra gelmesini beklemeden seni arabaya bindirir ve kendi hastaneye götürür.
*yooungjae geliyor çabuk ol bebegimiz geliyor * youngjae arabayı hızla hastaneye getiri ve seni sedyeye yatırı. *burdayım melegim bebegimiz olsun çok mutlu olucaz sen ben ve kızımız hem birlikte olucaz* sen sadece kafanı sallarsın ve ameliyathaneye alınırsın.
2 saat sonra
uyandıgında hastane odasında yatıyosundur. etrafa baktıgında kucagında kızınızla youngjaenin saçma saçma konuştugunu görürsün * hadi kızım baba de hemen ögrenmen gerek nede olsa * sen youngjaeye bakıp
gülmeye başlarsın * youngjae ne yapıyosun çocuk daha demin dogdu neyin babası * ikinizde gülmeye başlarsınız yongjae yanına yaklaşır ve kızınızı kucagına bırakır oda yanınıza sokularak size sarılır *sizi çok seviyorum (adın) teşekkür ederim bu tatlı şeyi dünyaya getirdigin için * sende ona bakarak gülümsersin * tabiki tatlı olucak kimin kızı * youngjae sana bakıp sırıtır * haklısın kesin ilerdede senin gibi egoist olucak sevgilim* der ve ikinizde gülüşürsünüz.
oy ve yorumları unutmayın ve özellikle nolur yorum yapın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 HAYAL ET
Fanfictionbazı hayallerin gerçekleşmesi zordur ama zor diye hayal etmiyecegiz diye bişey yok dimi :D