JUNİOR

1.2K 53 24
                                    

koşarak sevgilin juniora sarılırsın evet 3  aydır göremedigin sevgilin şuan kollarının arasındadır sen işlerin oldugu için bir sürelig,ne türkiyeye dönmüşsündür ve özlemini gidermek için sevgiline daha bir sıkı sarılırsın junioru aslında havaalını...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

koşarak sevgilin juniora sarılırsın evet 3  aydır göremedigin sevgilin şuan kollarının arasındadır sen işlerin oldugu için bir sürelig,ne türkiyeye dönmüşsündür ve özlemini gidermek için sevgiline daha bir sıkı sarılırsın junioru aslında havaalınında bekliyorsundur ama işi oldugunu söleyip gelmemiştir sende süpriz olsun diye yurtlarına gidersin ama junioru koltukta oturmuş televizyon izlerken görmek ne kadar canını yaksada özlemin agır basar ve boynuna atlarsın sen ona sarılmaya devam ederken junior sana hiç bir tepki vermemiştir.

sen kafanı kaldırıp juniora bakrsın ama o seni umursamadan koltuga geri oturur sen bozulmuş bir şekilde * hey sevgilin geldi biraz kibar olsan olmuyormu * diye kızarsın junior sana bir bakış atıp önüne döner ve * (adın) evine git haberleri duymadınmı benim bir sevgilim var ve birazdan gelecek gitsen iyi olur * sen duyduklarınla beyninden vurulmuşa dönersin göz yaşlarının ne ara akmaya başladıgını bile anlamazsın hızla valizini alıp evden çıkarsın ne diyecektinki en iyisi unutmak .

eve gidip kıyafetlerini fırlatıp hemen yataga girersin tek istedigin bir daha uyanmamak üzere uyumaktır .

1 hafta sonra

herzamanki gibi baş agrınla kalkıp mutfaga inersin juniorla bir haftadır görüşmüyosundur ne o seni arıyor nede sen onu kendine atıştıracak bişiler hazırlayıp salona geçersin o sırada kapı çalar yavaş yavaş kapıya ilerleyip aaçrsın karşında junioru görünce direk kaıyı kapatmaya çalışırsın ama junior bunu kapıya elini koyarak yapmaya çalışınca eli kapıya sıkışır ve acıyla çıglık atar sen hemen onun elini tutup soguk su dökersin üstüne koltuga oturtup banyodan ilk yardım çantasını alıp gelirsin ve hemen elini sarıp yüzüne bakarsın ve * sen napıyosun ya salakk elini nedden kapıya koyarki bir insan * diyip bagırısın junior seni dudaklarını öpreke susturu ssen sinirle onu ittirmeye çalışırsın ama işe yaramaz junior senden ayrıldıgında * gelecegim olan kadın için deger bu hep şirketin oyunu sevgilim üzgünüm * diyip sana sarılır sense aglayarak hıckırıklarını serbest bırakırsın evet sen bu adamı kendinden bile fazla seviyorsundurrr.


oh be yb geldi istekti umarım begenirisiniz bu arada reme bir bakın bu nasıl bir masupluk hepinizi seviyorum isteklere devam edicem bol bol yorum ve vote unutmayın nolur

SARANGHAE

GOT7 HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin