JUNİOR

2.1K 83 30
                                    


arkadaşlarınla sıcaktan bunalım hep baraber denize gidersiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

arkadaşlarınla sıcaktan bunalım hep baraber denize gidersiniz . denize vardıgınızda sen hemen bir şezlonga havlunu serip oturursun ve etrafını izlemeye başlarsın arkadaşalarında koşarak suya atlarlar.

sen getirdiginiz yiyeceklerden biraz atıştırmaya başlarsın . okadar yol geldiniz ve sen acıkmıştın . etrafa bakarken çok tatlı bir çocuga ilişir gözün biraz onu süzmeye devam ederken çocuk birden sana döner ve gülümser sen olayın şokuyla hemen önüne dönersin * allahım o banamı gülümsedi öyle* diye düşünmeye başlarsın ve güneşlenirsin . 

arkadaşların sudan sıkılıp yanına gelirler ve yiyek bişeyler isterler senden sende onlara yaptıgın sandiviçleri verip suya girersin . yüzme bilmedigin için fazla ileriye girmemeye çaalışırsın ama ayagının altındaki kum bir anda yok olur ve sen suyun dibine inersin çırpınıp bagırmaya başlarsın yüzeyede çıkamıyosun en sonunda sonunun geldigini düşünüp kendini bırakırsın .

--------------------------------

uyandıgında kumların üstünde bulursun kendini etrafına bakarsın ve o tatlı çocugu görürsün arkadaşların koşarak sana sarılırlar * ( adın) iyimisin sana bişey olacak diye çok korktuk niye derine gittinki sen yüzme bilmezsin* diye sana çıkışıyorlardı sen arkadaşlarını susturup * beni kim kurtarsı * diye sordun o tatlı çocuk elini kaldırıp ben diye yanır verince sen utanmaya başladın çocuk yanına yaklaşım * benim adım junior tanıştıgıma memnum oldum (adın)* sende ona bakıp elini uzatırsın bende memnun oldum dersin . farkedersinki sen yavaş yavaş bu çocuga çekiliyorsunn...


canlarım artık istek alıcam nolur ama bakın nolur yorum yapın tamammı istediginiz got7 üyesini söyleyin bende yapıyım ve tepkilerde yazmayı düşünüyorum siz nedersiniz yorumla isteklerinizi belirtin lütfen voteleri unutmayın :D

GOT7 HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin