YUGYEOM

1.3K 55 17
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gözlerini sıkıca kapatırsın bunların hiç biri yaşanamadı evet sen yugyeomla ayrılmadın o hep senin yanında olacak .göz yaşını silerek kendini kandırmayı bıraktın şimdi nasıl yaşayacaksın onsuz yaşamak ondan 10 dakka uzaklaşınca bu sende kendini öldürme istegi uyandırırken onsuzluk evet bu sana fazlasıyla koymuştur.

yorgun bir şekilde yataktn kalkıp lovoba gidersin işlerini halledip giyinip çıkarsın yugyeomu bulmak istiyosun onu en azından son defa görmek son defa yüzüne bakıp ben burdayım demek...

hızla got7 yurdunun kapısını çalmaya başlarsın kapıyı açan jinyoungu umursamadan içeri geçersin ve yugyeomu aramaya başlarsın jackson seni kolundan tutup bagırarak* sen burda ne arıyosun yugyeom yok git işte * diye çıkışır sen dolu gözlerle ona bakarsın ve kolunu kurtarıp yugyeomun odasına çıkarsın kapıyı hızla açıp sevgilini o çok sevdigin sevgilini bir kızın kollarında görürsün yugyeom hızla kalkarak seni tutar ve * dur bidakka bekle * desede açıklayacak bişey olmadıgını oda biliyordur sen aglayarak suratına tokatı vurup evden çıkarsın.

sinirli ve üzgün bir şekilde giderken en son duydugun o büyük kamyonun kulak çınlatan kornasıdır gerisi karanlık....


can sıkıntısından yb paylaştım aslında bir süre daha yapmayacaktım ama olsun yapayım eger istek varsa unuttugum falan bunlar yoruma çöksün lütfen çünki kesinlikle unutmuşumdur buda istekti galiba heuheuehe :D istek almaya devam ediyorum hadi bakalım seviyorum sizi

SARANGHAE

GOT7 HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin