sevgilin yugyeomla kavga ediyosunuz. yugyeoma senle ilgilenmesini söylüyorsun ama o seni *hıhı maç bitsin bakarız * diye geçiştiriyor sende dayanamayıp ona kızıyosun ve kavga ediyosunuz .
hiç tereddüt etmeden yagmurlu sokaga kendini atıyosun belki yugyeom arkandan gelir diye yavaş gidiyosun ama o seni hiç umursamadıgı için gelmez diye koşmaya başlıyosun yagmur iyice şiddetini arttırıyor ve sen sadece yürüyorsun herkesin elinde şemsiyeler yanından geçiyorlar.
biraz daha yürüdükten sonra kendini han nehrinde buluyosun. oturup düşünüyosun yugyeomla yaptıklarınızı ve yapmak istediklerinizi.
aradan geçen kısa sürenin ardından yanında bir hareketlilik hissedip yan tarafına bakıyorsun karşında yugyeomu görünce şaşırıyosun . elindeki şemsiyeyi sana uzatıp seni altına alıyor ve konuşmaya başlıyor * bak (adın) biliyorum haddinden fazla odunum ama belli etmesemde ben seni çok seviyorum ve eger seni kaybedersem işte ozaman ölürüm. bak sana söz veriyorum bidaha odunluk yapmiyacagım beni affet melegim nolur * yugyemun dediklerinden sonra ona sıkıca sarılıyosun zaten ona ne kadar süre kızgın kalabilirdinki yugyeom sana uzun uzun bakıyor ve senden dayanamayıp dudaklarınızı birleştiriyosun.
allahım yb yayınlaya bildim daha demin yayınlamayacagım dedim bilgisayar düzeldi nese canlarım yorum ve voteleri unutmayın sizi seviyorum :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 HAYAL ET
Fanfictionbazı hayallerin gerçekleşmesi zordur ama zor diye hayal etmiyecegiz diye bişey yok dimi :D