kocan jae ile birlikte yolda kalacagınız otele gidiyorsunuz jae sürekli sana seni mutlu edecek şeyler söylüyor seni ne kadar çok sevdigini . karnındaki bebegini ne kadar sevdiginden bahsedip duruyor. sende ona gülümseyerek tatlı şeyler mırıldanıyorsun .
jae senle konuşmak için sana dönüyor ve o arada karşınızdan bir tır yola çıkarak size çarpıyor sen korkuyla jae diye bagırıyosun en son hatırladıgın jae nin senin elini tuttugu oluyor .
jae çarpan arabadan kurtulmaya çalışıyor ama bacagı sıkıştıgı için bir türlü çıkamaıyor sana baktıgında kanlar içinde koltukta yattıgını görünce kendini zorlayarak koltuktan kurtuluyor ve senin arabadan çıkarıyor arabadan çıkmanızla arabanın batlaması bir oluyor jae hemen yoldan geçen araba varmı diye etrafına bakıyor ama yolda kimsecikler yok
seni kucagına alarak biraz ilerliyor ama bacagının agrısına daha fazla dayanamayarak yere oturuyor seni biraz daha kendine çekerek * lütfen bebegim lütfen biraz dayan kutulucaz lütfen ölme * diye başında aglamaya başlıyor kafasını senin kalbinin üstüne koyup kalbinin sesini dinliyor kalbin yavaş yavaş atarken bir anda duruyor.
jae kalbinin atmadıgını anladı an hemen seni kucagından indirip kalp masajı yapmaya başlıyor bu arada sana bir kaç şey mırıldanıyor * lütfen sevgilim beni bırakma lütfen kutulucaz dayan hadi dayan* ama ne kadar ugraşsada senin kalbin ona yanıt vermiyor jae de artık öldügünü anladıgında sana sıkıca sarılarak aglıyor sen artık onunla degilsin ama onu yukarda bir yerlerde hep izliyor olacaksın .
biliyorum biliyorum çok ekşınlı araba falan patlıyor ama birkerede böyle deneyeyim dedim benidare eder yorum ve voteleri unutmayın sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 HAYAL ET
Fanfictionbazı hayallerin gerçekleşmesi zordur ama zor diye hayal etmiyecegiz diye bişey yok dimi :D