Sněhové vločky dopadávaly na zmrzlé Bradavické pozemky. Studenti se začali pomalu probouzet do nového školního půlroku, aby se stihli připravit na vyučování. Tak tomu nebylo jinak v dívčí ložnici třetího ročníku. Jako první se probudila nejsvědomitější žačka - Lily Evansnová. Jakmile se oblékla, rozhodla se, že vzbudí i ostatní dívky. Začla u mladé blondýnky. Byl to její první vyučovací den, a tak si myslela, že bude dobré, když se na všechno pomalu připraví.
,,Nicol, vstávej.'' promlouvala ke spící dívce. ,,Hmmm,mami, nech mě ještě spát, do školy to stihnu.'' zabručela Nicol. Rudovláska se krátce zasmála, ale pak už hlasitěji řekla. ,,Nejsem tvoje maminka a jestli nechceš přijít na tvojí první hodinu v Bradavicích pozdě, měla by sis hejbnout.'' Po tomhle dívka prudce otevřela oči a začala se zběsile přehrabovat v kufru. ,,Nicol, uklidni se, máš ještě spoustu času.'' řekla se smíchem Lily. ,,Aha. No, každopádně děkuju, protože já bych se z tý postele asi jen tak nevyhrabala.'' usmála se na ni. Přešla k poličce, na kterou si včera dala léky pro Jaka a chystala se je podat malému kocourkovi. Jenže jak nedávala pozor, přepadla přímo do otevřeného kufru a hlasitě zaječela, jelikož byl kufr pořád kouzlem zvětšený a ona se nyní ocitla ve změti jejího oblečení.
Pokoušela se vyhrabat zpět nahoru, ale jaksi to nešlo. Najednou se však nahoře objevily čtyři hlavy. ,,Jé, ahoj holky, promiňte, nechtěla jsem vás vzbudit.'' řekla dívkám omluvným hlasem. ,,Neomlouvej se, stejně by jsme museli vstávat. Radši vylez nahoru.'' odvětila jí Kate pobaveným hlasem. ,,Já bych ráda, jenže ono to jaksi nejde.'' Dívky jí pomohli dostat se nahoru a následně se všechny připravovali. Poté se odebrali do Velké síně na snídani.
Zrovna když Nicol dojídala sendvič, z jedné strany si k ní přisedl Remus Lupin z druhé Sirius a naproti ní k Lily James. ,,Nazdárek Evansnová, dneska ti to moc sluší.'' řekla onen brýlatý kluk a objal rudovlásku kolem ramen. Lily jeho ruku znechuceně setřásla a odsekla mu: ,,Odprejskni Pottere, nemám na tvé kecy náladu.'' ,,No tak se hned nečerti krasotinko, vlastně jsme přišli za tvojí kámoškou.'' s tímto se obrátil na Nicol. Jenže zrovna v tu chvíli se od zmijozelského stolu ozvaly hlasité posměšky. ,,To je ta nová šmejdka, samozřejmě že skončila u těch trapáků.'' Nicol se otočila aby zjistila, kdo jí to uráží. Viděla asi stejně starou dívku s šíleným výrazem ve tváři a rozcuchanými vlasy. ,,No moc nečum, nebo mi skončíš v kotlíku.'' Na to se skoro až hystericky rozesmála. ,,Možná nemá čistý původ, ale za to má čisté srdce, ty náno pitomá.'' ozval se Sirius. ,,Ty buď zticha, ty hnusný krvezrádče.'' vyplivla na něj. ,,Drž hubu Bellatrix, nebo mi na Obraně možná ujede hůlka.'' zavrčel na ni zase James. V tom si to k nim nakráčel Zeke. ,,Všechno v pořádku?'' ptal se s pohledem upřeným na dívku. ,,Ano.'' odvětila mu. ,,Tak to je dobře, protože je čas, aby jsme se odebrali do učebny.'' Nicol se rozloučila s kamarády a odešla za Ezekielem.
YOU ARE READING
Opožděná přihláška?! (HP CZ FF)
FanfictionNicol Woodová je obyčejná třináctiletá holka , která řeší (nejen) obyčejné lidské problémy . Když jí ovšem na okno v den jejích narozenin zaklepe sova , všechno se v tu chvíli změní . Co všechno ukrývá tajemný hrad plný příšer , kouzel a tajných mí...