Škola čar a kouzel

38 3 0
                                    

           Nicol prve nechápala, co by mohla sova dělat zrovna u jejího okna. Proto jí radši otevřela. Sovička vletěla dovnitř, dvakrát zakroužila u stropu a pak se snesla na psací stůl. Když si ji Nicol pozorně prohlédla, zjistila, že má u nožičky přivázaný dopis. Roztřesenýma rukama dopis odvázala a začala jej otevírat.

          ,,Vážená slečno Woodová, s potěšením Vám oznamujeme, že ve Škole čar a kouzel v Bradavicích počítáme se studijním místem pro Vás.'' četla Nicol s vykulenýma očima. ,,Cože, to si snad někdo ze mě dělá srandu.'' řekla nevěřícně a dočetla dopis. V obálce byly ještě dva listy. Na jednom byly napsány potřeby do kouzelnické školy a na druhém nějaký dopis z Ministerstva kouzel. ,,Hluboce se omlouváme, že Vám přihláška přišla až o dva roky později. Bohužel, my s tím nic nenaděláme. V sobotu 14.12 k Vám přijde jeden z našich pracovníků a vše Vám vysvětlí. Příjemný večer.''

          Nicol potřebovala chvilku, aby všechna ta slova zpracovala. Když jí ovšem došlo, že bude studovat na Škole čar a kozel, zavýskla radostí. Rychlostí blesku seběhla schody a vřítila se do obýváku. ,,Mami, tati, sova mi přinesla dopis!!! Budu studovat v Bradavicích!!!'' vychrlila na rodiče. Ti byli z jejího pokřiku trochu překvapení. ,,Cože? Ty v Bradavicích? Vždyť dopis se dostává v jedenácti letech!'' podivil se otec. ,, Ty víš o Bradavicích?'' ptala se s vykulenýma očima dívka. ,, Eh, no ... Jednou mi o nich vyprávěl kamarád, prý se tam dostal jeho syn.'' ,,Aha. Prosím vyprávěj mi o nich!'' žádala Nicol. ,, No dobře, ale nejdřív mi ukaž ten dopis.'' Asi pět minut s maminkou zkoumali všechny tři dopisy. ,,,To je zvláštní. No , uvidíme, co nám řekne ten pracovník.'' usmála se maminka.

          Když o dvě hodiny Nicol ulehala do postele, byla naplněna spousty novými poznatky o Bradavicích. Věděla, že jsou tam čtyři koleje, jejich jména si však nezapamatovala. Dále věděla, jaké předměty se v Bradavicích učí, jak škola vypadá a spoustu dalších informací... Najednou ji však něco napadlo : To tady nechám rodinu, Jaka, Betty a zvířata? Jak to mezi nimi bude fungovat? Bude mít stále nejlepší kamarády, nebo si v Bradavicích najde nové?

             Po dlouhé době Nicol však přemýšlení zmohla a upadla do spánku. Tu noc se jí zdály divné sny, třeba o tom', že ji pronásledují lidé zahalení v kápích, nebo že lítá na okřídleném koni.

Opožděná přihláška?! (HP CZ FF)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora