Capitolul 2 - Dorință Neîmpărtășită

2.6K 204 52
                                    

Dean stătea la porțile hambarului, tolănit pe-un balot de fân și privind cerul înstelat cu mâinile sub cap. Trecuseră câteva zile de la nunta Deborei. Zile în care făcuse pe dracu'-n patru să stea departe de Aimee. Nu era atât de greu pe cât credea că ar fi. Dar ținând cont că atunci când îi auzea vocea pleca imediat ca să nu facă contact vizual, putea face față ușor.

Privea cerul în gol, bucurându-se de adierea vântului. Gândul îi zbură la Marlene. Probabil că dacă nu s-ar fi întâmplat ce s-a întâmplat, ar fi fost cu Marlene în New York, plângându-se de nopțile nedormite de cauza plânsetului copilului. Se întreba dacă ar fi născut fată sau băiat. Când Marlene pierduse sarcina abia dacă era în patru luni. Nu apucaseră să afle sexul copilului.

-Stai de pază, vulpe bătrână?

Ridică capul când auzi vocea lui Jared. Chiar și după atâtea zile încă îi era greu să-și privească prietenul în ochi. Mai ales că Aimee moștenise ochii tatălui ei. Când se uita la Jared se simțea de parcă privirea ei acuzatoare îl fixa.

-Scoală hoitu' sus, ți-am adus o bere.

Se ridică în șezut și luă în mână berea rece. Lichidul puternic și amar îi răcori gâtul. Jared își trânti cu piciorul un balot de fân lângă Dean și se așeză alături.

-Ce-i, vulpoiule, la ce te gândești?

-La totul și nimic.

-De când ai venit te observ. Ești pierdut, parcă pe altă lume. Ți-e dor de Marlene?

Nici el nu știa dacă-i era dor de Marlene sau nu. Gândurile lui oscilau între Aimee și Marlene sau Marlene și Aimee.

-Cam așa ceva.

Nu putea spune că a mințit. Însă când nici el nu știa ce era de capul lui, alt răspuns mai bun nu găsea de oferit.

-Lasă-mă pe mine, spune-mi de tine. Cum îți merge căsnicia?

Kendra era o femeie de mâna-ntâia. Însă pe cât de bună era, pe atât de diavol se transforma dacă se înfuria la culme.

-Totul merge bine, ca de obicei. Ne iubim prea mult ca să intervină ceva, mai ales după atât amar de ani. Mă rog, ne mai certăm noi așa, uneori ca doi porumbei îndrăgostiți, alteori ca doi bătrânei, dar inima mea continua să bată pentru ea.

Dean privi pământul familiei Daniels, fără să-l măsoare de fapt. Cel mai probabil așa ar fi ajuns și el cu Marlene. Ar fi trebuit să înceteze să se gândească atât de mult la ea, dar având în vedere cât de mult o iubise, nu-i era chiar atât de ușor să depășească situația. Nu putea arunca la gunoi o căsnicie de șase ani.

-Problemele adevărate sunt cu tata.

Dean își concentră atenția din nou asupra lui Jared. Christopher Daniels constituise mereu un pericol iminent, atât pentru familia sa prin impunerea lui constantă, cât și pentru localnici, care-l știau drept un om încăpățânat, recalcitrant și iute la mânie. Nu putea spune că era posac din fire, dar nici lapte și miere nu-i era caracterul.

-Adică? Ce s-a mai întâmplat de data asta?

Christopher Daniels fusese de multe ori discordia din casa sa.

-Aimee s-a despărțit de Tyler. Iar acum bătrânul se gândește serios la un măritiș. Nu vrea ca fata s-o apuce pe căi greșite. E tânără, frumoasă... plină de viață. Oricine ar fi topit după ea.

Inclusiv el. El era foarte topit după ea. Sau nu, nu se topea. Se făcea beton.

-Bătrânul nu s-a amestecat până acum crezând că era ceva serios între ea și Tyler, dar acum că...

Atingeri InterziseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum