1

23 3 0
                                    

Roos is een nieuw meisje op school dit is dr 1ste schooldag. Ze vind het spannend maar, ze laat het niet merken aan dr moeder. Want anders word ze bezorgd

*POV ROOS*
"Lieverd je moet naar school!' Hoor ik me moeder roepen. Ik kleed me nog snel even om doe me make-up en loop dan naar beneden.
Dit heb ik aan:

Ik begroet me moeder met een kus op dr wang

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik begroet me moeder met een kus op dr wang. En ik pak me tas. 'Mam kan ik nog iets doen voor je?' Vraag ik voordat ik weg ga. 'Nee hoeft niet.' Antwoord ze daarop. Ik knik en ik pak me tas, zwaai nog even naar me moeder En dan ga ik weg.

Ik heb niet laten merken aan me moeder dat ik zenuwachtig was maar goed. Eigenlijk ben ik best bang straks mogen ze me niet...

Ondertussen ben ik al op school ik zoek me lokaal maar, ik kan hem niet vinden. Er loopt een meisje langs me heen die er best leuk uitziet... ik loop naar dr toe en vraag waar klas 113 zit. 'Dus jij bent het nieuwe meisje?' Vraagt ze. Ik knik en glimlach lief naar dr. 'Je ziet er nu al leuk uit! Maar loop maar met me mee' zegt ze. Ik knik weer en loop achter der aan. Ondertussen kijk ik een beetje rond. Ik Let niet op en ik bots tegen iemand aan waardoor ik val. Er klinkt een lieve stem van een jongen 'Ohh shit. Het was me bedoeling niet, sorry..' ik kijk op en zie een blonde lange jongen voor me. Ik voel dat ik bloos. 'Laat me je helpen.' Zei hij. 'Nee hoeft niet hoor ik kan zelf wel opstaan' zeg ik prongeluk een beetje bot. Ik sta op en loop snel weg naar me lokaal.

*POV KAJ*
Ik lette weer eens niet op. Ik botste tegen een meisje aan. Met mooie blonde haren. Ik vroeg of ik der kon helpen maar, ze zei 'nee'. Het klonk best wel bot. Daarna stond ze op en liep ze snel weg naar een lokaal. Ze leek me best aardig. Ik kom der vast nog wel een keertje tegen.

*POV ROOS*
De schooldag was al snel voorbij. Ik heb een meisje leren kennen die Ilana heet! Ze wees me de weg. Maar verder was het best akward Veel mensen keken me raar aan uit de klas en van de school. Alleen maar omdat ik nieuw was.. maar toch ik heb een nieuwe vriendin! Dat denk ik dan. *Ondertussen ben ik al thuis* Me moeder doet de deur open. Ik geef dr gelijk een knuffel. 'Waar is dit voor nodig?' Vraagt me moeder. Ik haal me schouders op en laat me moeder daarna weer los. 'Lieverd wil je nog wat eten en drinken?' Zegt ze. 'Nee mam, sorry maar ik ben echt moe.. ik ga even naar boven' zeg ik dan, ik doe me schoenen uit en ik loop naar boven. Ik pak me mobiel en check me insta. Ik heb opeens 2 vriendschap verzoeken, ik bekijk ze goed ik klik op het arcount van 'Kajleroy' hij is best knap. Ik kijk nog even goed en zie dan dat het die jongen van school is. Ik twijvel om hem te accepteren, na 2 minuten ofzo heb ik hem toch toegevoegd. En Ilana heeft gevraagd voor een vriendschap verzoek 'haar accepteer ik natuurlijk' bedenk ik bij mezelf. Ik begin een keer te gapen. Ik ga maar eens slapen. Ik leg me mobiel weg op mijn nachtkastje en ik ga slapen.

Dit is me eerste keer/deel hoop dat jullie het leuk vinden😊

My love or my friend? (B-brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu