NOG STEEDS POV ILANA
Ik voel langsaam dat mijn mond openvalt... 'Jasha staat gewoon voor ons neus!" Zegt Roos iets te hard waardoor hij omdraait. Ik voel dat ik bloos. Me gedachten: dat is gewoon me crush omgg! "Heyy! Hoe ist" hoor ik Jasha zeggen. Ik van erg stil. 'Jasha? Ilana is heel erg fan van je. Wil je pleas even met dr praten of wat drinken aan bieden?" Zegt Roos tevreden. Ik geef Roos snel een por. Jasha komt voor me staan! Me hart onploft zowat... ik begin opeens te huilen. Waardoor Jasha me in een knuffel trekt. 'Niet huilen. Je bent zo mooi en dan ga je huilen...' zegt hij en houd me goed vast. Ik ben erg overstuur, Jasha begint ook opeens te snikken. Ik weet dat hij er niet tegen kan als iemand erg overstuur is.POV JASHA
Dat mooie meisje moest opeens huilen.. Ze is wel erg overstuur ik kan hier zo niet tegen! Ik besluit drr in een knuffel te trekken. Bij mij rollen er wat tranen ook al over me wangen. 'Gaat het al een beetje?' Vraag ik lief aan dr. Ze knikt. Ik laat dr los, maar zij houd me vast. 'Kan je me pleas nog even vasthouden?" Hoor ik dr zeggen. Ik knik en sla me armen weer langsaam om dr heen. 'Wil je me zo uitleggen wat er is met wat drinken erbij?' Stel ik voor. Ze knikt ff. En moet daarna nog harder huilen.POV ROOS
Ik sta bij Jasha en Ilana die bijna allebei aan het huilen zijn. Nou Ilana helemaal dan. Waardoor ik ook tranen in me ogen krijg en wat tril. Er word langsaam een arm om me heen geslagen van achter. Ik kijk om en zie Kaj. Ik glimlach langsaam even. 'Heyy schoonheid" zegt Kaj. 'Hoi..' zeg ik. Dan kijk ik weer naar Jasha en Laan (Ilana). 'Schattig hè? Hoe ze knuffelen.' Zegt hij. Ik knik. 'Kaj misschien is het beter als je me met rust laat..." zeg ik. Kaj kijkt me vragend aan. 'Daarom...' Ze knikt naar Nikki die boos komt aanlopen. Hij grinnikt. "Ze gaat je toch niks doen mop." Zegt hij.Nikki pakt Kaj vast en trekt hem bij me weg. Ze begint gewoon voor me neus te tongzoenen. Moet ik dit nou echt zien. Jasha en Laan zijn naar de achtertuin gegaan voor rust met wat drinken. Daar sta ik dan alleen, ik weet nie. Ik vind het niet leuk om Kaj te zien zoenen. Ben ik jaloers? Ik kijk weg en loop dan naar de achtertuin en ik kijk naar Laan en Jasha. Ze hebben het gezellig samen.. Zo leuk om te zien. Ze zouden ook wel een goed stel zijn. Ik kijk nog 1x om naar Kaj en Nikki. Ik haat Nikki echt, Ik wil het liefst nu weg van dit feest.
Er komt een jongen aan gelopen met een knotje in zijn haar. Hij heeft bruin haar en chocolade bruine ogen. Hij is niet lelijk. Hij ziet dat ik tranen in me ogen heb. 'Gaat het" Zegt hij. Ik knik en kijk weg. 'Was jij niet dat meisje die werd geholpen door Kaj met je boeken en je tas?" Zegt hij. 'Ja dat was ik.." zeg ik terug. Hij knikt. 'Moet je niet bij Kaj zijn?' Zegt hij opeens. 'Sarcasme toch?" lach ik nep. Hij schud zijn hoofd. 'Ohh, maar Hso met ik bij hem zijn... Hij heeft het te druk met die Nikki..' ik rol met me ogen. 'Ik zie het aan je. Je bent duidelijk jaloers." Knikt hij te vrede. Ik schud snel mij hoofd. 'Ik doe niet aan jongens!" Zeg ik snel. "Je vriendin blijkbaar wel" vervolgt hij en wijst naar Laan en Jasha. Ik grinnik ff. 'Wat is je naam?" Vraagt hij. 'Roos" glimlach ik en ik steek me hand naar hem uit. Hij pakt me hand en zegt: 'Dioni Jurado-Gomez tot u dienst" ik moet lachen. Hij lacht mee. En ik moet nog erger lachen door zijn lach, Want die is best aanstekelijk.
POV KAJ
Nikki is wat drinken aan het halen voor ons. Ik kijk de kant van Roos op. Ze heeft het gezellig met Dioni waar ik wel blij om ben, Maar ook weer niet. Eigenlijk weet ik niet waarom. Ik kijk weg. En Nikki loopt weer naar me toe. 'Kaj waarom kijk je zo naar die aandacht trekker?" Zegt Nikki kattig. 'Ze heeft het moeilijk en ze is gewoon een vriendin!' Zegt Kaj boos. 'Ja ze vraagt alleen maar aandacht!" Zegt Nikki kwaad. 'Volgens mij zoek jij nu aandacht. Elke keer als ik even bij Roos ben kom jij er weer aan.' Snauwt Kaj. 'Mag ik niet bij je zijn dan?!' Snauwt ze terug. 'Tuurlijk wel, maar elke keer als ik even bij Roos ben trek je me weg!" Zegt Kaj chaggi. 'Zoek het uit!' Zeg Nikki boos. 'Je Let alleen maar op haar! Als je op haar bent! Maakt het dan uit en ga dan lekker naar haar toe!' Ze loopt boos bij me weg.Esmee kijkt me kant op en loopt dan naar me toe. Ze knuffelt me. Ik hou dr goed vast. 'Gaat het?" Zegt ze zachtjes. Ik schud me hoofd en hou Esmee nog vast. We staan zo iets van 10 minuten te knuffelen.
De enigste die nu nog op het feest zijn is: Esmee, Laan, Samuel, Jai, Jasha, Dioni, Nikki nog een meisje. en Ik. We besluiten om een spelletje te gaan doen met alcohol. Het is een spel met kaarten wat ik totaal niet snap. We zitten buiten. Ik zit naast Esmee, Esmee naast Dioni, Dioni naast Jai, Jai naast Samuel, samuel naast Nikki, Nikki naast dat ene meisje, meisje naar Laan, Laan naast Jasha. En Jasha sluit weer aan bij Kaj.
Nikki verloor het eerste spelletje, Maar ze kan niet tegen dr verlies. Dus ze wordt boos op mij. 'ALLEMAAL JOU SCHULD!" snauwt ze naar me. 'Jij verliest toch!" Snauw ik terug. 'Jongens laten we het even gezellig houden." Zegt Sam. 'Kaj speelt vals!' Zegt het ene meisje. 'Niet!" Zeg ik. 'Jongens ik heb opgelet en hij speelt gwn niet vals!." Zegt jai. 'Jij komt alleen maar voor een ander op he!' Zegt het meisje. "Kom we gaan!' Vervolgt Nikki. Ze staan op en lopen weg. 'Bae pleas..." zegt Kaj. 'NEE GA NEUKEN MET DAT WICHT!" Zegt ze boos en ze trapt een fles alcohol over Roos heen. Roos schrikt en staat op. 'Slet!" Snauwt Nikki en ze loopt weg.
Hoop dat jullie dit deel ook leuk vinden!💖Nog veel plezier om met de rest te lezen!
Er komt zo snel mogelijk weer een nieuwe deel aan!
JE LEEST
My love or my friend? (B-brave)
FanfictionRoos is een meisje die nieuw is op school, dr ouders zijn gescheiden. Ze is al niet echt geliefd op school waardoor ze dr gaan pesten. Totdat ze een jongen leert kennen op school die dr gaat helpen en dr steunt *genaamd: Kaj van der voort* Roos leer...