5

6 0 0
                                    

POV ROOS
Oké ik kon het niet echt volgen maar voordat ik het wist had ik een fles alcohol over me heen. 'Slet!' Hoor ik Nikki nog naar me snauwen. Nu zijn alleen Kaj, Jasha, Laan en ik er nog.

Kaj heeft me andere kleding gegeven. Een shirt van hem en een joggingbroek. Het ruikt heerlijk. 'Blijven jullie slapen?" Stelt Kaj voor. 'Mijn ouders doen er nie moeilijk over, dus ik denk van wel." Zegt Laan. 'Ik weet het nie.." zeg ik zachtjes. Nadat iedereen hun ouders heeft gebelt mogen we allemaal blijven.

'Ik heb een logeer kamer met een 2persoons bed. Kan jij daar nie in slapen?" Vraagt Kaj aan Jasha. Jasha knik. 'Is goed, maar waar slapen de dames?" Beantwoord Jasha. 'In me moeders bed Kan wel.' Ik en Laan knikken. 'Ik neem Laan even mee naar de gang.' Zegt ik snel.

Ik en Laan zitten in de gang. 'Het is duidelijk dat Jasha je leuk vind.' Laan schudt nee. "Hij zal nooit op mij zijn.' Zegt ze tegen me. 'Ja, daarom ziet hij de hele tijd bij je. En kijkt hij de hele tijd naar je." Zeg ik lachend. Laan begint ook te lachen. 'Misschien kunnen we voorstellen om een enge film te kijken. En als het dan te eng word dan kan je tegen Jasha aankruipen." grijns ik. 'Ja en jij zeker tegen Kaj." Lacht Laan. Ik schud nee. 'We zijn alleen vrienden. En Kaj die is nog nie over die Nikki heen." Zeg ik. Laan lacht. 'Niet voor lang meer, maar kom we gaan terug en stellen het voor!" Zegt ze blij. We lopen samen terug.

POV ILANA
Roos en ik lopen terug. De jongens hebben het al wat gezelliger gemaakt met wat paar lampjes enzo. 'Nou hier komt de Netflix en chill" hoor ik Kaj lachend zeggen. Ik glimlach ff. Waardoor Jasha ook begint te glimlachen. Ik plof naast Jasha neer en Roos ploft alleen op de bank neer. In een hoekje. En Kaj hij zit alleen op een stoel. 'Wat voor film willen jullie kijken?" Vraag Kaj. 'HORROR! ookal kan ik er nie tegen" zegt Roos snel. Ze zoeken snel een enge film uit en zetten die aan. Er komen allemaal enge stukken in. Waardoor Roos en ik alleen maar gillen.

Jasha vind het zielig. 'Kom maar" zegt hij lief. Ik knik en ga tegen hem aanzitten. Hij slaat een deken om me heen en dan een arm. Ik voel dat ik bloos. Hij houdt me goed vast. Eigenlijk is dit een droom wat ik altijd al wou hebben. Jasha wrijft wat over me rug. Hij gaat langsaam wat naar beneden naar me kont dus. Ik leg zachtjes mij hoofd op zijn schouder. Ik voel dat zijn lippen langsaam mij hoofd aan raken. En ik voel dat hij al bijna bij me kont zit met zijn hand. Ik bloos erg. 'Je bent veilig.." fluistert hij in me oor. Ik knik. Ik leg mij hand langsaam op zijn buik. Ik zit zowat bij hem op schoot. Zijn sixpack is zo mooi en lekker. Nou eigenlijk heb Ik hem alleen nog op een foto gezien, maar ik hoop binnenkort nie meer. Hij is wel heel lief beschermend. Hij is bij me kont aangekomen en hij wrijft er langsaam over. Het voelt eigenlijk heel fijn.

Ik begin weer te gillen Jasha probeert me meteen weer veilig te stellen. Wat goed lukt. Hij tilt langsaam mij hoofd op en zegt dat het allemaal wel goed komt, dat hij er voor me is, dat hij me zal beschermen tot het einde. Het is allemaal zo lief dat ik weer moet blozen. Hij grinnikt naar me. En ik hou hem alleen maar strak vast. Hij geeft wat kusjes op me voorhoofd. We liggen nu zo;

POV KAJIk kijk naar Ilana en Jasha

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

POV KAJ
Ik kijk naar Ilana en Jasha. Ze zijn zo cute samen, Ik mis het ook dat kleffe gedoe... ik kijk naar Roos die alleen zit helemaal bang. Ik weet ondertussen nu wel dat ze niet aan jongens gaat beginnen, maar dan kan ik dr toch wel beschermen.

Ik stap uit me stoel en pak dr hand zachtjes. 'Kom' ik sleur dr wat mee naar de stoel waar ik net in lag. Ik ga liggen en trek haar tussen me benen. 'Ik doe niet aan jongens Kaj...' zegt ze tegen me. Ik knik. 'Maar ik mag je toch nog wel beschermen? En het is toch alleen maar als vrienden.' Ze kijkt me aan en knikt dan maar. Ik leg mijn handen op dr buik neer waardoor zij vervolgens mij handen vast pakt. En we kijken rustig de film veder.

Ilana slaapt vervolgens in Jasha zijn armen en verder is iedereen nog wakker. De film is al afgelopen. We gaan met ze alle naar boven jasha tilt Ilana op en legt dr in bed.

Ik loop naar de badkamer om me tanden te poesten ik doe de deur open en zie Roos zich omkleden. Ze begint te gillen wnnr ze mij ziet. Ik schrik en doe snel dr deur dicht. Ik heb zo juist dr borsten gezien... Jasha loopt snel naar ons toe. 'Wat is er gebeurt?' Zeg jasha. Ik schud mij hoofd. 'Niks.. helemaal niks.' Ik loop snel naar me kamer toe.

Deze deel is wat korter dan de andere! Maar deel 6 vervolgt snel!😄Hoop dat jullie dit deel leuk vonden.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 26, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My love or my friend? (B-brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu