2

24 4 7
                                    

POV KAJ
Ik heb vandaag dus een meisje omver gelopen. Ja ik weet der naam pas net, want ik heb der insta gevonden. ZE HEEFT ME GEWOON TOEGEVOEGD! Zou ik der een dm gaan sturen en vragen als ze een keertje iets wilt doen? Kaj twijvelt... 'ik doe het gewoon! Misschien komt ze ook wel op ons feest..' zegt Kaj tegen zich zelf. Alleen nog hopen dat ze gaat reageren.

Dm van Kaj en Roos:
Kaj: Heyy? Jij bent toch dat meisje waar ik tegen aan botste? Oké we kennen elkaar nog niet, Maar heb je misschien zin om overmorgen (zaterdag dus) in de avond naar een feest te komen? Ik dm je nog wel hoelaat. X

POV ROOS
Ik ben dus net waker geworden omdat ik moet eten. Eigenlijk hebben we al gegeten. Maar ja ik ga wel weer naar boven moet nog een formulier invullen voor me werk. Ik loop ondertussen naar boven. Me mobiel ligt op me nachtkastje ik pak hem en check even als ik berichtjes heb. Ik heb 2 WhatsAppjes en 1 dm. Ik ga eerst maar even kijken wat die dm is. Ik open hem en zie het bericht van Kaj.. die ene jongen die ik dus ontmoet heb. Hij wilt dat ik dus naar zijn feest kom, maar ik heb geen leuke kleding voor een feest.. en wie wilt mij nou uitnodigen? Ik kijk nog ff goed naar het bericht en zit er overna te denken wat ik moet zeggen. 'Ik weet het niet..' bedenk ik bij mezelf.. ik heb een slecht verleden met jongens. Maar misschien is het wel vriendschappelijk. Ik kijk morgen wel hoe hij tegen me doet.. eerst typ ik dit naar hem

dm van Kaj en Roos:
Roos: Heyy, ja dat ben ik..
Kaj: leuk! Maar kom je dan?

Ik kijk even naar zijn bericht. Ik weet niet als ik wel ga, want ja... Misschien gebruikt hij me wel. Ik ga er niet meer op antwoorden. Ik leg me mobiel weer weg op me nachtkastje en vul me formulier in. Ik ben ondertussen al in slaap gevallen op me bureau, want ik was zo moe door me eerste dag op me nieuwe school en natuurlijk de zenuwen.

Het is al ochtend me wekker gaat. Ik schrik en val van me bureau stoel af. Ik ben bijna te laat! Ik doe snel andere kleren aan.
Wat ik aan heb:

Ik doe nog ff snel me make-up

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe nog ff snel me make-up. Ik kam me haren nog even. Ik Let niet op de tijd! Ik ben al een kwartier te laat. Ik pak me tas en ren snel naar me fiets. Ik stap op me fiets en voordat ik het weet ben ik al op school. En dan moet ik ook nog eens me lokaal zoeken want, ik ken de weg hier nog geen eens.. even later heb ik het maar gevraagd aan een beveiliging. Ik ben bij me klas aangekomen.

Ik klop op de deur en loop naar binnen. 'Je maakt al een goede start Roos. Ga snel zitten.' Zegt ze docent tegen me. Ik kijk naar Ilana en ik ga naast dr zitten. 'Waarom ben je zo laat?' Fluistert ze. 'Heb me verslapen..' zeg ik tegen Ilana. 'Roos je bent al te laat! En dan ga je ook nog praten in de les!" Zegt de docent boos. 'Sorry mevrouw' zeg ik zacht. We moeten nog ff 20 minuten werken en dan is er pauze.

De bel gaat. Het is eindelijk pauze. Ik heb me boeken al snel in me tas en ik sta op. En loop naar de deur. Een meisje uit de klas laat me struikelen. De klas begint te lachen behalve Ilana en de docent. Ik kreun van de pijn. 'Wel uitkijken hé! Slettebak' zegt een tuttig mens. Ze loopt met dr meiden groepje langs Roos heen. Ik zie dat Ilana opstaat en me helpt. 'Dankje' zeg ik met pijn. 'Geen dank' Hoor ik Ilana zeggen. 'Ze is echt een trut!' Zeg ik. 'Ik ben het inmiddels al wel gewend..' zegt Ilana. Ik kijk dr vragend aan. 'Ik leg het je nog wel een keer uit' zegt ze. Ik knik. We lopen ondertussen naar de aula. We worden door iedereen zowat omver gelopen. Ik word tegen de kluisjes aan geduwd en me tas valt. Me boeken en alles is er uit gevallen. 'Ohh nee...' zeg ik zacht. Ilana word mee gevraagd door een docent dus die kan der niet helpen.

My love or my friend? (B-brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu