Bol to Harry.
"Chalani už odišli takže sme sami."
Ja som sa na neho ani nepozrela. Mala som slzy v očiach. Harry si ku mne sadol a pozrel sa na mňa.
"Prečo to všetko robíš? Myslím tým prečo fajčíš a tak? " Opýtal sa ma.
" Vieš, nie je to vec ktorou by som sa chválila. Je to osobné. " Toto viem iba ja a nikto iný. Nikto nevie prečo som taká, aká som.
" Susan, mne môžeš veriť. Ja ťa chcem spoznať, pochopiť ťa. " Vysvetlil mi Harry. Pozrela som sa na neho.
"Ver mi." Ubezpečoval ma Harry. Možno robím chybu, no mám pocit že mu môžem veriť.
A tak som mu začala rozprávať.
"Ked som mala asi trinásť, nebola som ako teraz. Bola som najlepšia v učení z celej triedy. Mojim snom bolo presťahovať sa sem do Londýna a byť doktorkou. Asi v ôsmej triede sa mi zapáčil jeden chalan. Bol to môj spolužiak. Začali sme spolu chodiť. Bola som najšťastnejšie teenagerka na svete. No on začal byť problémový. Raz sme boli na jednej vianočnej párty. Aj keď tam mal každý pod osemnásť bolo tam veľa alkoholu a tak. Skoro každý sa opil. Ja som tiež pila.Vtedy som to prvýkrát ochutnala no nebola som opitá. Ten chalan sa tiež opil no nie veľmi. Niekedy pred jedenástou za mnou prišiel a niekde ma ťahal za ruku. Ja som začala kričať ked som uvidela jeho pohľad.On sa iba uškrnul a hodil ma na zem. Stále som kričala. Mala som iba štrnásť.Potom ma znásilnil." Na chvíľu som prestala rozprávať, lebo som začala plakať. Nerada na to spomínam. Patrí to medzi najhoršie časti môjho života. Pozrela som sa na Harryho a ten mal hrôzu očiach.
"Potom ma tam nechal a ráno som šla s bolesťami domov. V škole mi ten chalan povedal, že sa mám tváriť akoby sa včera nič nestalo. Pred každým sme boli dokonalý pár no vôbec to tak nebolo. Ak by som to niekomu povedala tak by ma zmlátil. Vždy keď chcel robit "to" tak ma zmlátil lebo ja som nechcela a už som sa nedala ako na tej párty. Začala som fajčiť a tak. Moji rodičia si to vôbec nevšimli, lebo stále len pracovali. O tri roky som sa presťahovala sem do Londýna. Tu som si našla frajera Marka. Bol v pohode až na to že robil ožieracke párty a fajčil marišku. Raz som to s nim vyskúšala a nedá sa mi s tým prestať. Už dva týždne som bola čistá no keď som s tým uvidela Zayna dostala som absťák. O tomto všetkom vieš iba ty a ja tak o tom prosím ťa nikomu nehovor." Viac som už nerozprávala.
"To mi je ľúto. Taký život by som nikomu neprial." Potom ma jemne objal. Zaskočilo ma to. Zaskočilo ma to aký je ku mne Harry milý. Myslela som si, že ma vyhodí a bude ma odsudzovať.
"Suz pozri sa na mňa, prosím."
Povedal mi a tak som sa k nemu otočila a zadívala som sa do tých krásnych zelených očí. Pomaly sa ku mne približovali. Bola som ním ako omámená. Pozrela som sa na jeho dokonalé pery. O chvíľu aa prisali na tie moje.
Bozkával sa lepšie ako v mojich predstavách. Jeho jemné pery predchádzali po mojich a rukou prechádzal po mojej. Všade kde sa ma dotkol sa mi vytvorila husia koža. Cítila som šteklenie v bruchu a srcde mi bilo ako splašené. Tento pocit som nikdy nezažila. Bolo to pre mňa niečo nové.
Najprv ma bozkával jemne. No keď sa dostal jazykom do mojich úst, zmenilo sa to. Začala sa hotová vojna. Bolo to úžasné. Po chvíli sme sa od seba odtrhli. Toto som nečakala.
"Suz, ja ťa mám veľmi rád. Nemôžeme byť iba kamaráti. "
Tak sladko sa na mňa pozrel. Skoro som odpadla.
"Ty ma máš rád aj po tom ako si sa o mne všetko dozvedel?" Jeho slová ma zaskočili a bola som nimi okúzlená.
"Ja ťa nebudem odsudzovať za to čo nemôžeš. Suz, ty si si ma získala tak ako žiadna iná. Sám neviem ako si to dokázala." Tentokrát som pobozkal len letmo na čelo.
"Musím sa ísť upraviť" Povedala som mu keď som si uvedomila že musím vyzerať hrozne a nechala som ho v mojej izbe.
-R
YOU ARE READING
My good horrible life
FanfictionSusan je dievča s hroznou minulosťou a hrozným životom. No jej sa taký život páči. Ani sa nenazdá a všetko zvrtne. Skončí na ulici a nemá prácu. No jeden deň stretla Harryho ktorý jej dal domov aj prácu. Začnú sa postupne spoznávať a už to nebude le...