Suzin pohľad
Zobudila som sa a pocítila som bolesť po celom tele. Nechcelo sa mi otvárať oči a stále som si nevedela spomenúť kde som a čo sa stalo. Zrazu ma zabolel krk a mne zabehlo. Začala som silno kašľať a už som musela otvoriť oči. Konečne som sa prestala dusiť a pozrela som sa kde som. Ležala som v bielej miestnosti a vedľa mna sedel Harry. Potom som sa pozrela na moje telo. Z jednej mojej ruky trčala hadička a na druhej som mala sádru. Aj na nohe som mala sádru.
Som v nemocnici.Pomaly som si začala spomínať čo sa stalo. Prečo som v nemocnici kvôli normálnemu pádu?
Znova som sa pozrela na Harryho. Pozeral sa na mňa so slzami v očiach no s úsmevom.
"Harry." Oslovila som ho no vyšiel zo mňa iba chrapľavý šepot. Chcela som si sadnúť a objať ho, no ledva som sa pohla keďže ma zabolel chrbat a tak sa on zohol a objal mňa. Vdýchla som jeho príjemnú vôňu a usmiala som sa, no stále som bola zmätená.
"Suz som tak rád že si sa prebrala. Toto mi nemôžeš robiť. " Povedal a po chvíli prišlo to, na čo som čakala. Pobozkal ma. Bolo v tom niečo iné lebo ma pobozkal tak, akoby ma nevidel celé roky. Jeho pery sa ladne pohybovali na tých mojich a niekedy mi jemne skusol spodnú peru. Jemne som pootvorila ústa. Harry to hneď využil a vošiel jazykom do mojich úst. Už to nebol jemný bozk ako na začiatku ale vášnivá vojna. Mne od šťastia začalo rýchlo biť srdce. Bolo to akoby mnou prebehol elektricky prúd. Zrazu začal jeden pristroj silno pípať. Do izby vtrhla sestrička. Harry sa odmňa musel odtrhnúť a moje prry ovial studený vzduch.
"Preboha, myslela som si že máš niečo so srdcom lebo ti bilo ako splašené."Potom sa obrátila k Harrymu"Naša pacientka má byť v kludovom režime tak by ste si to mohli odpustiť. Predsa nechcete aby nám tu odpadla."
"Nemajte obavy"Povedal Harry a potom sestrička odišla. Neskôr mi Harry povedal čo sa mi stalo. Nechcelo sa mi veriť že sa mi toto stalo kvôli jednému pádu. Potom som si spomenula ako som sa cítila pred tým pádom.
"Harry , prečo mi už nieje zle z toho odvykania?"
Usmial sa na mňa.
"Doktor mi povedal že si už úplne v poriadku a tvoja detoxikacia sa skončila. Vyšlo to. Uz niesi závislá."
"Ďakujem, ďakujem, ďakujem."
Bola som celá šťastná a to všetko vďaka Harrymu.
"Si tá najlepšia osoba na svete, Harry. Milujem ťa."
A pobozkala som ho no tentokrát už nemusela prísť sestrička. Poobede za nami prišli chalani. Boli až prekvapivo radi že som v poriadku. Robili všelijaké srandičky aby ma rozveselili a aby som sa nenudila. Dokonca mi aj spievali a pozvali ma na ich koncert. A tak to bolo celý týždeň. Nikdy som nebola sama a konečne som mohla ísť domov. O mesiac mi budú dávať dole sádru a krk mám už úplne v pohode. Až teraz som si uvedomila že z mojho života začína byť ten najlepší život na svete.
-R
YOU ARE READING
My good horrible life
FanfictionSusan je dievča s hroznou minulosťou a hrozným životom. No jej sa taký život páči. Ani sa nenazdá a všetko zvrtne. Skončí na ulici a nemá prácu. No jeden deň stretla Harryho ktorý jej dal domov aj prácu. Začnú sa postupne spoznávať a už to nebude le...