12. diel... Hľadanie

461 17 0
                                    

Harry

Ja fakt neviem o čom všetci hovoria. Jediné čo si zo včera pamätám je to, že som šiel s mojou kamoškou na obed a potom sme šli do klubu a ona chcela osláviť moje narodeniny aj keď som ich mal pred pol rokom. Ja idiot, musel som sa opiť. Chalani sa na mňa vražedne pozerali a Elenour mala namále aby sa nerozplakala a aby ma nezabila.

"No pod sa pekne pozrieť čo si jej urobil. Možno si uvedomíš, že každé dievča okrem Suz by ťa za to zabilo."

Potom pustila telku. Bol som tam ja a moje fotky s nejakými dievčatami. Preboha ja som ale idiot. Čo ak s tým všetkým znova začne? Neprežijem to. Veď ju milujem.

O 2 týždne

Stále sme Suz nenašli. Na twitter mi niektorý ľudia zacali písať,  že či niesom normálny že ju dnes niekde videli a že na tom nieje dobre. Šiel som do obchodu. Ked už som išiel platiť,  všimol som si titulok jedných novín. 

Harry, čo si to z nej urobil?

Hned mi došlo že ide o mba a kúpil som si ich. Keď som prišiel domov začal som čítať tie noviny. Písalo sa tam o tom ako som Suz zničil. Ževraj je v hroznom stave. Je vychudnutá na kosť a nemá kde bývať. Písalo sa tam že keď si šla dať dole sádry, lekári si ju tam vraj chceli nechať lebo je podvyživená. Potom tam bolo zopár jej fotiek. Na jednej bola usmiata  a upravená. Tá bola z čias keď sme boli spolu. Na ďalších spala na lavičke, a bola úplne chudá. Všetko na nej vyselo. Toto som urobil zatiaľ najväčšej láske môjho života. Zrazu mi zazvonil mobil. Bol to Liam.

"Čau Harry . Danielle dnes videla Suz a donútila ju ísť ku nám sa aspoň umyť. Mal by si prísť."

"Hneď som tam."

Rýchlo som šiel ku Liamovi. Konečne som bol u neho. Otvoril mi dvere a ani sa mi nepozdravil. Iba povedal že Suz je v hosťovskej izbe a už by mala byť osprchovaná. Ponáhľal som sa tam a ani som nezaklopal. Vošiel som do izby akurát vtedy, keď vychádzala z kúpeľne a bola len v spodnom prádle. Ja som sa na ňu pozeral s vyvalinymi očami. Bola úplne chudučká. Až ako anorektička.

"Ahoj."

Pozdravil som sa jej a stále som bol mimo z toho na čo sa pozerám.

-R

My good horrible lifeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon