"Denedin mi?"
"Neden benimle alay ediyorsun?"
"Yoora amacım alay etmek değil. Sadece sorununa çözüm arıyorum."
Yoora gözlerini fincana dikip sessizliğe gömüldü. Birkaç dakika sonra dudakları arasında dökülen iki kelime zorlukla duyulmuştu.
"Evet, denedim."
"Ve?"
"Yapamadım. Bardan olağanca hızımla kaçıp üzerime çöken suçluluk duygusu ile buraya kapandım. Sence ben aseksüel miyim?"
"Gerçeği mi istiyorsun?"
"Evet."
"Seni öptüğümde aldığım tepkiye bakarsak kesinlikle değil."
"Her hastanla öpüşür müsün?"
"Hayır."
"Hı-hım"
Sessizlik odada büyürken Baekhyun ayağa kalktı. Yoora az önceki rahatlamanın uçarak kendinden uzaklaştığını endişe içinde fark etti. Bir iki adımda genç kızın yanına gelmişti. Yoora'nın elinde ki fincanı alarak yanda duran sehpaya bıraktı. Yoora'nın kalbi bir kuş misali çırpınıyordu.
Onu öpecekti.
Ama öpmedi. Yoora'yı önce ayağa kaldırdı, sonrasında kanepeye yan bir şekilde oturttu. Eğilip ayaklarını da uzattıktan sonra sırtının arkasına bir yastık yerleştirdi. Yoora ne yapmaya çalıştığını anlamasa da kalbi son hızla atmaya devam ediyordu. Beklentiyle!
Genç adam abajurun başına gitti.
"Bağırmayacağına söz verecek misin?"
Yoora başını sallamakla yetindi. Baekhyun düğmeye basıp odayı karanlığa boğarken Yoora, kalbinin atmayı bıraktığına emindi. Gözleri karanlığa alışana kadar bekledi. Genç adamdan hiçbir ses gelmiyordu. Karartısının tekrar koltuğa oturduğunu gördüğünde kalbi yeniden atmaya başlamıştı.
"Benim buradaki varlığımı tamamen unutmanı istiyorum. Sesime odaklan ve sesimden başka hiçbir şey düşünme. Seninle dalga geçmiyor veya yargılamıyorum. Sadece sorununu çözmek istiyorum."
Benim sorunum sensin diye düşündü Yoora.
"Chan'la öpüşürken neler hissediyorsun? İlk aklına gelen şeyi söylemeni istiyorum"
Yoora gözlerini kapatıp düşündü. Sahilde, dalgaların sesi kulaklarına geliyor gibiydi.
"Huzur."
"Huzur değil. Aklına ne geliyor."
"Sahil, dalgalar kıyıya vuruyor, güneşin sıcaklığını tenimde hissediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heaven |Baekhyun|✓
Fanfiction⚠HEAVEN⚠ ⇶BYUN BAEKHYUN 3.SERİ "Bunun anlamı nedir?" Baekhyun küçük bir kahkaha attıktan sonra eğilerek genç kızı öptü. "Bunun anlamı Yoora, artık seksin zevkini çıkarmış olduğun." ✤LuckyOne/ByunBaekhyun/2.seri devam niteliğinde esinlenmiştir.✤ Tüm...