Geçirdikleri gecenin ardından Baekhyun sözünü tutmuş ve bir daha Yoora'nın karşısına çıkmamıştı.
Yoora ise tüm gece boyunca yaptığının bir hata mı, yoksa bu güne kadar yaptığı her şeyin bir hata mı olduğunu sorgulamıştı. Sabaha kadar uyumamış ve saat yedide evden çıkmıştı. Chan kapıyı açtığında oldukça bitkin görünüyordu.
Karşısında Yoora'yı görünce içeri davet etti. Yoora salonun ortasında ayakta duruyor, her an kaçacak gibi görünüyordu.
Chan ise biraz dalgın ve tedirgin, ortalığı toplamaya çalışıyordu.
"Dahyun nasıl?"
Yoora'nın sesi soruyu sorarken çatlamıştı. Şuan burada bulunmak oldukça zordu ve bir yerden başlamalıydı. Chan tedirgin bir şekilde cevap verdi.
"Önemli bir şeyi yokmuş. Yorgunmuş ve susuz kalmış. Şimdi iyi evinde dinleniyor... Yoora... Bir sorun mu var?"
"Hayır-Evet! Chan..."
Yoora çantasından çıkardığı bir kutuyu Chan'a uzattı. Chan genç kızın titreyen elleri arasındaki kutuyu alarak açtı. İçinde duran yüzüğü gördüğünde bakışlarını kaldırıp Yoora'ya baktı. Yoora ise gözyaşlarını zor zapt ediyordu.
"Üzgünüm... Chan..."
Yoora, Chan'ın yanından yürüyerek geçerken Chan onu durdurmak için hiçbir hamlede bulunmamıştı. Koltuğa çökerken dün gece yaptığı hatanın büyüklüğü altında eziliyordu. Yoora ile nişanlıyken Dahyun ile birlikte olmuştu... Yoora bunu öğrenmiş olmalıydı.
➰➰➰➰➰➰
Yoora, Danbi'nin dizlerine kapanmış ağlarken Danbi olayların ne zaman bu dereceye gelmiş olduğunu anlamaya çalışıyordu. İki arkadaşı da birbirlerine değer veriyorlardı. Aralarında aşk dışında her şey vardı. Ve bir gece önde ikisi de birbirlerini aldatmış ve gelip bunu Danbi'ye söylemişlerdi. İkisi de acı çekiyordu çünkü diğerini aldattığını düşünüyordu. Danbi, Yoora'ya yolcu ettikten sonra gerekli olduğuna inandığı bir telefon konuşması yaptı.
➰➰➰➰➰➰
"Bayan içeri giremezsiniz! Hey!"
Genç kadın hırsla kapıyı açıp içeri girdiğinde hastasını yolcu eden genç adam şaşkınlıkla kapıdan giren kadına bakıyordu. Kadının arkasından gelen sekreter telaş içinde açıklamaya çalışınca Baekhyun olay çıkmaması için hastası ve sekreteri dışarı çıkardı.
"Nasıl yardımcı olabilirim?"
Kızıl saçlı kadın aralarındaki mesafeyi hızla kapatarak Baekhyun'un yüzüne bir tokat attı.
"Hey!"
"Sen önce kendine yardım et."
Baekhyun yediği tokadın hırsıyla kadını kolundan yakaladı. Danbi acıyan koluna aldırmadan konuştu.
"Seni arkadaşıma tavsiye ederken ona yardım edeceğini düşünüyordum. Sen ise onunla yattın! Nasıl bir doktorsun sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heaven |Baekhyun|✓
Fanfic⚠HEAVEN⚠ ⇶BYUN BAEKHYUN 3.SERİ "Bunun anlamı nedir?" Baekhyun küçük bir kahkaha attıktan sonra eğilerek genç kızı öptü. "Bunun anlamı Yoora, artık seksin zevkini çıkarmış olduğun." ✤LuckyOne/ByunBaekhyun/2.seri devam niteliğinde esinlenmiştir.✤ Tüm...